سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

نماينده مردم گچساران مردم را به حضور گسترده در انتخابات فرا خواند

نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي از اقشار مختلف مردم اين شهرستان خواست در انتخاباب يازدهمين دوره رياست جمهوري، ميان دوره اي مجلس خبرگان و شوراهاي اسلامي شهر و روستا حضور گسترده و حداكثري داشته باشند.

 
غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: حضور مردم در انتخابات موجب سربلندي و اقتدار نظام اسلامي و نااميدي و ياس دشمنان را در پي خواهد داشت.
وي با اشاره به اينكه حضور مردم در اين انتخابات، سرنوشت‌ساز است ابراز كرد: در حال حاضر شرايط نظام و كشور ايران اسلامي به گونه‌اي است كه همه دنيا به آن نگاه ويژه‌اي دارد.
وي بيان كرد: بدون شك دشمنان نظام و انقلاب با ترفندهاي مختلف درصدد كمرنگ كردن حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد امسال هستند كه تبليغات سوء شبكه هاي مختلف فارسي زبان غرب عليه جمهوري اسلامي آنها به اوج رسيده است.
نماينده مردم شهرستان هاي گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد براينكه ملت بزرگ ايران اسلامي با عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري توطئه ها و نقشه هاي شوم دشمنان را بي اثر خواهد كرد افزود: بدون شك مردم اين شهرستان ها با آگاهي كامل افراد اصلح در سه انتخابات را مشخص خواهند كرد./س
برچسب ها: حضور ، گسترده ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.