سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار لحظه به لحظه حضور ورزشکاران پاي صندوق های رای

ورزشکاران با شروع انتخابات با حضور در پای صندوق های رای حضور پر شور خود را همپای ديگر اقشار جامعه اعلام کردند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران امروز 24 خرداد ماه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به همراه مسئولان به صورت جمعی و انفرادی با حضور در پای صندوق های رای آراء خود را برای انتخاب رئيس جمهور آينده و اعضاء شورای شهر به صندوق ريختند.

لازم به ذکر است علاوه بر انتخاب رئيس جمهور آينده انتخابات شورای شهر نيز همانند ديگر شهروندان در شهر های مختلف برای ورزشکاران از اهميت بالايی برخوردار است چرا که در ميان نامزد های انتخابات شورای شهرحضور ورزشکاران و برخی قهرمانان ورزشی مطرح کشور رنگ و بوی ديگری را برای علاقمندان به ورزش به وجود آورده است.

*تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشورمان برای رأی دادن و شرکت در حماسه سیاسی در حسینیه ارشاد حاضر شدند.

روح اله رستمی وزنه بردار معلول کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وظیفه شرعی ما شرکت در انتخابات است. وظیفه هر ایرانی است که با شرکت در انتخابات آینده کشور را رقم بزند. ما هم اردوی تیم ملی را تعطیل کردیم تا در انتخابات امروز شرکت کنیم.

* کفاشیان رای خود را به صندوق انداخت

علی کفاشیان نیز با حضور در مسجد شهرک غرب که نزدیک به محل سکونتش کی باشد رای خود را به صندوق انداخت.

حبیب کاشانی ساعت 11:30 در مسجد الهادی واقع در خیابان مالک اشتر برای رأی دادن حاضر خواهد شد.

واعظ آشتیانی برای رآی دادن در محل سازمان برنامه شمالی میدان شهید شفائیان حاضر شده است.

محمدرضا ساکت مدیرعامل فولاد ماهان سپاهان اصفهان دقایقی پیش با حضور در محل درمانگاه سبزوار واقع در خیابان فیض استان اصفهان، رآی خود را به صندوق انداخت.

* پرويز مظلومي در مسجد شهرک غرب تهران

پرويز مظلومي سرمربي اسبق استقلال و فصل گذشته آلمينيوم هرمزگان صبح امروز به همراه خانواده اش در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري شرکت کرد. وي با حضور در مسجد جامع شهرک غرب تهران راي خود را به صندوق ها انداخت.



ماجدي: حضور ما مشت محکمي بر دهان استکبار است

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: من به همراه ستار همداني و حسين عالميان امروز ساعت 10:30 در حسينيه ارشاد حاضر شديم تا با رأي دادن مشت محکمي بر دهان استکبار بزنيم و اين را نشان دهيم که سرنوشت کشور برايمان اهميت دارد.




رأفت : رئيس جمهور بايد وظيفه اش را به نحو احسن انجام دهد

پایان رأفت گفت: ما ورزشکاران هم مانند همه مردم در انتخابات شرکت می کنیم اما چون مردم و رسانه ها ما را می شناسند حساسیت روی حضور ما بیشتر است .

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است که برای هر فرد هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد و من امیدوارم در آینده هر کسی که روی کار می آید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.


امامی فر: امیدوارم بتوانیم با رأی خود برای کشورمان تصمیم بگیریم

علیرضا امامی فر گفت: این یک کار بسیار خوب بود که  آقای رویانیان انجام داد و پیشکسوتان پرسپولیس را دور هم جمع کرد تا همه با هم در انتخابات شرکت کنیم .

بازيکن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: من فکر می کنم در این دوره از انتخابات، ایران دشمنان خود را شش بر صفر خواهد برد و امیدوارم بتوانیم با رأی خود برای کشورمان تصمیمات خوبی بگیریم.




استیلی: امیدوارم فردی که انتخاب می شود مشکلات ورزش را هم برطرف کند

حمید استیلی گفت: وظیفه همه ایرانیان است که در انتخابات شرکت کنند و به نظر من در بازی انتخابات برنده اصلی مردم هستند که همیشه در صحنه حضور دارند.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس ادامه داد: این کار بسیار خوبی بود که رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انجام داد و صندوق رأی را به محل تمرین آورد تا همه با هم در انتخابات شرکت کنیم .

استیلی در پایان گفت: امیدوارم کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود برطرف کردن مشکلات ورزش  را  نیز در اولویت کاری خود قرار دهد./مح
برچسب ها: انتخابات ، ورزش ، ایران ، حماسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.