سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

حضور گسترده مردم در انتخابات دشمن هراس خواهد بود

امام جمعه ياسوج مركز كهگيلويه وبويراحمد خواهان حضور حداكثري و دشمن هراس مردم وفادار و غيور اين استان در انتخابات 24 خرداد شد.

 حجت الاسلام والمسلمين سيد علي اصغر حسيني در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: مردم انقلابي، ولايتمدار و هميشه در صحنه كهگيلويه وبويراحمد در انتخابات روز جمعه 24 خرداد برگ زرين ديگري را به افتخارات خود خواهند افزود.
وي با اشاره به اهميت انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري به عنوان رويداد سرنوشت ساز براي كشور گفت:حضور مردم در اين انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظيفه و بلكه فريضه اي ديني و الهي است.
امام جمعه ياسوج حضور پرشور و حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي را مصونيت بخش نظام و انقلاب اسلامي و موجب هراس دشمنان دانست و تاكيد كرد: مردم هميشه در صحنه استان كهگيلويه وبويراحمد فردا با حضور حماسي خود بارديگر وفاداري خود به نظام ، انقلاب و رهبري را به نمايش بگذارند.
حسيني به اهميت برگزاري همزمان سه انتخابات دراين استان اشاره كرد وگفت: برگزاري انتخابات باشكوه همراه با مشاركت گسترده مردم موجب تحكيم و پايداري بيش از پيش نظام و بالارفتن عزت و اقتدار كشور در عرصه بين المللي خواهد شد.
مردم كهگيلويه وبويراحمد در روز 24 خرداد علاوه بر انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شاهدبرگزاري انتخابات ميان دوره اي خبرنگار رهبري در اين استان هستند./س

برچسب ها: حضور ، صندوق ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.