سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه سياسي 24 خرداد/

حاشيه‌هاي انتخاباتي از حسينيه ارشاد/ حضور راي اولي‌ها در ساعات ابتدايي صبح

در ساعات اولیه آغاز اخذ رای شاهد حضور پرشور مردم در بزرگترین رویداد سیاسی کشور یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در حسينيه ارشاد هستيم.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در حسینه ارشاد در ساعات اولیه آغاز اخذ رای شاهد حضور پرشور مردم در بزرگترین رویداد سیاسی کشور یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا این حوزه انتخابیه هستیم.

یکی از نکات قابل توجه؛ حضور خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای ثبت این رویداد بزرگ در حسینیه ارشاد است که با هیجان خاصی خبرها را به صورت لحظه به لحظه انعکاس می‌دهند.

لازم به ذکر است، در میان انبوه جمعیت حاضر در حسینیه ارشاد رای اولی‌های بسیاری شرکت کرده‌اند و جالب اینکه "شهریار" یکی از رای اولی‌هاست که با هیجان خاصی خودش را پای اولین صندوق رساند. وقتی از او در مورد این شور و هیجان پرسیدم اظهار داشت: من رای اولی هستم و افتخار می‌کنم که در اولین حضورم برای تاثیرگذاری در فضای سیاسی کشورم باید در چند انتخابات شرکت کنم.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر دو اتفاق مهم زندگی من است و خوشحالم که به عنوان یک رای اولی اجازه دارم در ترسیم سرنوشت کشورم سهیم باشم.


انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، ریاست ، جمهوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.