سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت هاي قهرماني اسکواش جوانان در اردن؛

سنايي: افت ملي پوشان شانس مدال آوريمان را کم مي‌کند/دعوت از پديده هاي شهرستاني در اولويت است

مدير تيم هاي ملي اسکواش کشورمان گفت: تيم ملي اسکواس جوانان با افت شديدي مواجه است به همين دليل شانس مدال آوريمان در رقابت هاي قهرماني در اردن بسيار سخت است.

عليرضا سنايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازيکنان تيم ملي اوايل هفته به اردو آمدند و با توجه به زمان کم تا اعزام به مسابقات قهرماني اسکواش، رساندن بازيکنان به سطح آمادگي مدنظرمان خيلي دشوار است.

مدير تيم هاي ملي کشورمان در ادامه افزود: فرزاد شکوهي و عليرضا شاملي نسبت به سالهاي گذشته دچار افت شديد تکنيکي و تاکتيکي شده اند و اين با شرايط تمريناتشان در جزيره کيش دچار تمرينات روزمرگي شده اند و اين مسئله باعث شد کار ما و مربيان را سخت تر کند و زمان بيشتري را صرف رساندن بازيکنان به اوج سالهاي گذشته آنها باشيم.

سنايي خاطرنشان کرد: فرزان حبيب نژاد و هليا استيلي اگر بتوانند خود را به اوج آمادگي برسانند و از سوي کادر فني و روساي فدراسيون تائيد شوند مي‌توانند تيم ملي را در اين مسابقات همراهي کنند.

مدير تيم هاي ملي در خصوص دعوت از پديده هاي شهرستاني تاکيد داشت: امسال خواستار جذب بازيکنان اسکواش باز شهرستاني هستيم تا ترکيب ثابت تيم ملي را به يک تحول جديد برسانيم تا فرصت مناسب در اختيار بازيکنان شهرستاني قرار گيرد و بودجه فدراسيون اسکواش فقط مختص 5 بازيکن صرف نشود.

گفتني است، ترکيب تيم ملي کشورمان با فرزاد شکوهي، عليرضا شاملي، سوگل ثمودي و آيلي نيري از مسابقات اسکواش جوانان در کشور ايران در تاريخ 3 تير امسال برگزار خواهد شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.