سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

نظارت هزار و 200 ناظر بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

هزار و 200 ناظر بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری، از حقوق شهروندان در عرصه انتخابات صیانت می کنند.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از انتخابات 40 بازرس ویژه هم بر روند اجرای انتخابات نظارت دارند.
امیرعباس سلطانی، با اشاره به اینکه نظارت بر روند برگزاری انتخابات سالم و پرشور، در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات انجام می شود افزود: نظارت قبل از انتخابات مربوط به تایید صلاحیت و اعلام نظرات به فرمانداران است.
وی اظهار داشت: در حین برگزاری انتخابات نیز ناظران با حضور در پای صندوق های رای از آرا مردم صیانت و اجازه خدشه و خلل در این زمینه را نمی دهند.
سلطانی تصریح کرد: بعد از اخذ رای بر اساس قانون به تمامی گزارش ها رسیدگی می شود تا سلامت و صحت انتخابات و رای نامزدها اعلام و شبهه ای از این بابت وجود نداشته باشد.
در استان چهار محال و بختیاری، سه هزار و 798 کاندیدای تائید صلاحیت شده برای کسب هزار و 929 کرسی شوراها رقابت می کنند.
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این دوره از انتخابات980 شعبه اخذ رای برای استان چهار محال و بختیاری پیش بینی شده است.
در این دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا بیش از18 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی اجرای انتخابات را برعهده دارند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.