سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ رییس خانه صنعت، معدن و تجارتاصفهان؛

برتعامل بیشتر دولت بعدی با تشکل های خصوصی تاکيد کرد

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: انتظارمان اینست که دولت بعد تعامل بیشتری با تشکل های خصوصی که دارای کارشناسان خبره و دل سوخته هستند، داشته باشد و آنها را همراه و همفکر بداند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سید عبدالوهاب سهل آبادی قانونمند بودن هر چه بیشتر رییس جمهور آینده را از انتظارات جامعه صنعت و معدن دانست و افزود: امیدواریم دولت بعدی قوانینی را که مربوط به صنعت و معدن است با دقت بیشتری اجرا کند.

وی اضافه کرد: قوانینی که تاکنون اجرا نشده است به اجرا درآید و مسایل برون مرزی تولیدکنندگان هم مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت دو وزارت صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تولیدکنندگان، گفت: امیدواریم دولت بعد افراد با سابقه و با تجربه را بر تصدی این دو وزارتخانه بگمارد و این دو وزیر را با با کمک خرد جمعی و مشورت جامعه کار و تولید و تشکل ها انتخاب کند.

سهل آبادی با دعوت از صنعتگران و معدنکاران برای شرکت در انتخابات گفت: از خداوند می خواهیم دولتی بر سر کار بیاید که هوشمندانه و با قدرت به امور کشور بپردازد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به اهمیتی که مقام معظم رهبری برای مسایل اقتصادی قائلند، دولت بعد باید با محقق شدن حماسه سیاسی در انتخابات، حماسه اقتصادی را سرلوحه برنامه خود قرار دهد./س

برچسب ها: اصفهان ، خانه ، صنعت ، معدن ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.