سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
از شرايط كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري تا مناظرات، تبليغات، شعارهاي انتخاباتي و افكارعمومي
در اين گزارش قصد داريم به اختصار انتخابات رياست جمهوري در "آمريكا" را با انتخابات رياست جمهوري در "ايران" مقايسه كنيم و در موارد مشخصي، به تفاوت‌هاي ميان اين دو كشور هم به لحاظ مفاد قانوني و هم حواشي برگزاري انتخابات بپردازيم.
پس از ملاقات رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه با رهبران تظاهر کنندگان، دولت اين کشور روز چهارشنبه اعلام کرد رويدادهايي که از يک پارک در استانبول آغاز شد و به تظاهرات سراسري انجاميد ممکن است به همه پرسي منجر شود.
"دانيل جي گراييبر" در مقاله اي تحت عنوان "تحريم مانع معاملات گازي پاکستان با ايران نشده است" اذعان مي کند که دولت آمريکا در اعمال فشار بر دولت پاکستان براي لغو همکاري آن کشور با جمهوري اسلامي ايران در حوزه انرژي ناکام مانده است.
وزارت امور خارجه آمريکا ديروز با انتشار بيانيه اي رسمي ضمن اذعان به کمک دولت آمريکا به تروريست هاي سوري اظهار داشت که واشنگتن مسير ارسال کمک هاي مالي به تروريست هاي سوري را تسهيل مي کند.
عليرغم افزايش موارد وقوع سوء استفاده اخلاقي و تجاوز در پايگاههاي نظامي ارتش آمريکا سناتورهاي آمريکايي با اکثريت آرا به لايحه افزايش کنترل بر محيط نظامي و نظارت بر موارد غير قانوني صورت گرفته راي منفي دادند.
بگفته کارشناسان و حقوقدانان بين المللي شرکت کننده در کنفرانس تحريم هاي ضد ايراني در پاريس ، جمهوري اسلامي ايران با وجود فشارها و تحريم ها در زمينه فعاليت هاي صلح اميز هسته اي پيشرفت چشمگيري کرده است .
فعاليتهاي انتخاباتي جمهوري اسلامي ايران اين روزها در محافل خبري روسيه و رسانه هاي مختلف اين کشور بازتاب گسترده اي داشت .
تروريست هاي عضو گروه جبهه النصره وابسته به القاعده مرتکب جنايت جديدي در سوريه شدند.
غضنفر ركن آبادي سفير ايران در لبنان خبر منتشر شده در روز گذشته مبني بر تهديد به مرگ وي از سوي افراد ناشناس را تكذيب كرد.
"زئيف الكين" وزير امورخارجه نيابتي رژيم صهيونيستي از بررسي امكان مشاركت در كنفرانس"ژنو2" درباره سوريه از سوي اين رژيم خبر داد.
رسانه هاي منطقه و جهان يك روز پيش از رقم خوردن حماسه سياسي مردم ايران به پوشش اخبار انتخابات رياست جمهوري كشورمان پرداختند.
نخست وزير رژيم صهيونيستي از آمادگي اين رژيم براي ازسرگيري مستقيم و بدون پيش شرط گفتگوهاي صلح با فلسطيني ها خبر داد .
بزرگترين شرکتهاي داروسازي اسرائيل علاوه بر رسوايي در زمينه توليد داروي تقلبي با بحران ورشکستگي بي سابقه نيز روبرو هستند.
فعاليتهاي انتخاباتي جمهوري اسلامي ايران اين روزها در محافل خبري روسيه و رسانه هاي مختلف اين کشور بازتاب گسترده اي داشت .


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.