سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابن قاسم:

بازيکنان ليگ برتري مدنظر ما هستند/اردوهاي خوبي براي پولاد مردان داريم

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: 2 بازيکن را به تازگي به جمع پولاد مردان اضافه کرده ايم و در حال مذاکره با بازيکنان ديگري که در ليگ برتر فعاليت داشتند، هستيم.

محمد حسين ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان تاکنون توانسته حسن جعفري از تيم فوتبال سپاهان و مهدي بدرلو را از تيم فوتبال صباي قم جذب کند و در حال حاضر هم مذاکراتي با بازيکناني که در ليگ برتر فوتبال ايران فعاليت داشته اند هستيم و به هيچ وجه به دنبال بازيکناني که در سطوح پائين تر فعال بودند نخواهيم  بود.

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان تصريح کرد: تمرينات فولاد خوزستان از تاريخ 17 خرداد در بروجرد آغاز شد و تا روز دوشنبه 20 خرداد ادامه يافت و پس از آن حسين فرکي در روز سه شنبه 21 خرداد به بازيکنان استراحت داد تا آنها بتوانند از روز 22 خرداد تمرينات خود را در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر دنبال کنند.

ضمن اينکه روز 30 خرداد پولاد مردان عازم اردبيل خواهند شد تا اردوي آماده سازي ديگري را در سرعين دنبال کند و به مدت يک هفته در اين شهر به تمرينات خواهيم پرداخت و پس از آن نيز به اهواز باز مي گرديم و در تاريخ 10 تير نيز به تهران مي رويم و تا 17 تير نيز در پايتخت خواهيم ماند./مح
برچسب ها: سرپرست ، فولاد ، مردان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.