سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

افتتاح نخستین موسسه تیراندازی باکمان کشور به همت باشگاه فولاد ماهان

موسسه تیراندازی فولاد ماهان نخستین گام باشگاه فولاد ماهان برای پرورش استعدادهای تیراندازیست.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان  و بنابراعلام سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ مراسم افتتاحیه رقابت های لیگ برتر تیر اندازی با کمان کشور بیست و نهم خردادماه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان در چمن ورزشگاه تختی اصفهان برگزار می گردد.
سرمربی تیم تیراندازی با کمان فولاد ماهان سپاهان در خصوص لیگ جاری اذعان نمود:لیگ امسال با توجه به تصویب فدراسیون در فضای باز برگزار خواهد شد . این مسئله برای ورزشکاران تیم های مختلف اهمیت زیادی دارد چرا که کلیه مسابقات بین المللی در فضای باز است و این امر به آمادگی بازیکنان ملی پوش کمک شایسته ای می کند.
مصطفی حبیبیان با اشاره به تیم های شرکت کننده در این لیگ عنوان داشت:در لیگ امسال ده تیم با قدرت حاضر شده اند . فولاد ماهان سپاهان نیز برای حفظ عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها تیمی قدرتمند و آماده ای را در اختیار دارد.
سرمربی تیم فولاد ماهان در خصوص تمرینات کمانداران ماهانی اظهار داشت: تمرینات خوب و مداومی را در طول مدت تعطیلی دیدارها داشته ایم و بازیکنانمان در شرایطی بسیار خوب قرار دارند. ماهانی ها در این دیدارها می بایست با قدرت حاضر شوند تا همچنان نام فولاد ماهان در عرصه ورزش کشور بدرخشد.
حبیبیان در پایان صحبت های خود به افتتاح موسسه نمونه تیرو کمان فولاد ماهان اشاره نمود وعنوان داشت: نخستین بار در کشور باشگاه فولاد ماهان سپاهان به افتتاح موسسه تیراندازی با کمان اقدام نموده است تا علاقه مندان به این رشته ورزشی مفرح بتوانند با حضور در این دوره ها استعداد های خود را شکوفا نمایند.افتتاح این موسسه سبب پرورش و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان در رشته تیراندازی با کمان و آینده ساز این رشته در استان و کشور می باشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.