سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مردمی بودن چهره انقلاب را می‌توان در خلق حماسه سیاسی متجلی کرد

استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا مردمی بودن چهره انقلاب را تقویت کنیم باید حماسه سیاسی را براساس فرمایش مقام معظم رهبری خلق کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام صابر اکبری‌جدی دیروز در همایش شورای هماهنگی و رابطان شهرستان‌های شمال‌غرب کشور اظهار داشت: انتخابات علاوه بر تعیین رئیس قوه مجریه تعیین‌کننده جایگاه منطقه‌ای و جهانی ما نیز است.

وی تصریح کرد: ما با انتخاب یک رئیس جمهور مدیر، مدبر و کاردان می‌توانیم کشور را از آسیب‌ها و تهدیدهای مختلف در امان نگه داشته و اجازه دخالت بیگانگان در امور و سرنوشتمان را ندهیم.

امام جمعه موقت اردبیل با دفاع از قالیباف به عنوان کاندیدای عملگرا خاطرنشان کرد: قالیباف مرد عمل است و سابقه اجرایی غنی دارد.

اکبری‌جدی افزود: مجمع آذری‌های فعال در ستادهای انتخاباتی قالیباف و حامیان این نامزد در استان‌های شمال‌غرب کشور با حضور بیش از 700 نفر در مجتمع آدینه تهران برگزار شد.

وی گفت:‌ احساس بنده این است که با توجه به سابقه،قالیباف می‌تواند رئیس جمهور موفقی باشد چرا که او مرد عمل بوده و سابقه اجرایی غنی دارد.

اکبری‌جدی یادآور شد:‌ بنده به عنوان یک شهروند ایرانی اعتقاد دارمقالیباف می‌تواند با رأی‌آوری بالا هم به کشور خدمت کند و هم با موضع قوی در قبال سیاه‌نمایی‌ها و شیطنت‌های دشمنان بایستد.

این استاد حوزه و دانشگاه‌های کشور ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه باید به سراغ کسی رفت که بتواند فضای اقتصادی را متحول کند.

وی گفت: ما اگر در جبهه اقتصادی صحیح و با رویکرد درست عمل نکنیم در جبهه‌های دیگر دشمن ما را غافلگیر می‌کند.

اکبری‌جدی با اشاره به شرایط پیچیده منطقه و دنیا افزود: اگر می‌خواهیم در دنیا مردمی بودن چهره انقلاب را تقویت کنیم باید حماسه سیاسی را براساس فرمایش مقام معظم رهبری خلق کنیم.

وی تصریح کرد: انتخابات علاوه بر تعیین رئیس قوه مجریه، تعیین‌کننده جایگاه منطقه‌ای و جهانی ما بوده و در این باب می‌توان شایسته و درست عمل کرد.

اکبری‌جدی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان نظام با انواع ترفندها و سختی‌ها می‌خواهند مردم ما را به زانو در بیاورند که از جمله آنها تحریم‌های اقتصادی و بستن مجاری تنفسی اقتصادی کشور است و می‌خواهند با این کار خفگی در اقتصاد ایران ایجاد کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، خلق ، حماسه ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.