سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

مردم، خالق حماسه‎ای بی‎نظیر در راستای دفاع از ارزش‎های انقلاب خواهند شد

رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‎ریزی‎های انجام شده ، زمینه و بستر مناسب برای خلق حماسه سیاسی و برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان فراهم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان شریعت نژاد افزود: تدابیر لازم در ستاد انتخابات استان لرستان براساس قانون و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خلق حماسه بی‎نظیر و ماندگار سیاسی، برای برگزاری انتخابات 24 خرداد را اندیشیده شده است.

وی اظهار كرد: فضای کلی حاکم بر استان در زمینه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، فضایی پرشور و بانشاطی است که نوید برگزاری انتخاباتی حماسی با حضور گسترده و آگاهانه مردم را در 24 خرداد می‎دهد.

شريعت‎نژاد افزود: خوشبختانه در سایه همدلی و تعامل میان عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات، هیچ‎گونه مشکل و کاستی در روند برگزاری انتخابات در استان وجود ندارد و اقدامات لازم در زمینه اجرا، پشتیبانی و تدارکاتی نیز به شکل مطلوب انجام شده است.

رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: در همین ارتباط، ستاد انتخابات استان به گونه‎ای برنامه‎ریزی و اقدام کرده که بستر مناسب برای حضور حماسی و آگاهانه مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به خوبی فراهم شده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گفت: به طور یقین مردم ولایی استان دراین دوره از انتخابات نیز همچون ادوار گذشته، خالق حماسه‎ای بی‎نظیر و ماندگار در راستای دفاع از ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب خواهند شد./س

برچسب ها: ارزش ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.