سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

برخورد جدی با کسانی که تخطی از قانون می‌کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: انتظار می‌رود همه به قانون تمکین و احترام بگذارند و در غیر این صورت مسئولان ذی‌ربط با کسانی که تخطی از قانون می کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی عیسی قنبری در جلسه‌ای که با حضور روسای استانی نامزدهای دوره یازدهم انتخاباتی ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: فضای استان به لحاظ سیاسی و پذیرش و استقبال از کاندیداها مطلوب است و این آمادگی فراهم شده که در صورت نیاز در زمان سفر نامزدها و نمایندگان آنها به استان امنیت مراسمات تامین شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی به لحاظ مرزی بودن دارای موقعیت حساسی است، تصریح کرد: ضروری است با در نظر گرفتن شرایط منطقه و با همدلی و هماهنگی در ایجاد و خلق حماسه سیاسی پر شور و گسترده که مدنظر مقام معظم رهبری است تلاش کنیم.

رئیس ستاد انتخابات ارومیه با بیان اینکه نتیجه این انتخابات برای همه دوستان و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب مهم است، افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی قصد دارند با ایجاد توطئه و تفرقه انتخابات را به چالش بکشانند و آن را از شور و حال و گستردگی خارج کنند.

قنبری گفت: ستاد انتخابات استان از آذر ماه سال 91 و ستاد امنیت انتخابات استان از مدت‌ها پیش فعالیت شبانه‌روزی خود را آغاز و با تمام توان، امور مربوط به انتخابات را انجام می‌دهند.

این مسئول به اقدامات انجام شده توسط ستاد انتخابات استان اشاره کرد و گفت: هفت کمیته تخصصی در این خصوص تشکیل شده که روسای ستادهای انتخاباتی می‌توانند در صورت نیاز با این مسئولان ارتباط برقرار کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در ادامه ضمن تاکید بر اجتناب از تخلفات تبلیغاتی، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارناوال و کاروان‌های خودرویی در داخل شهر و الصاق اقلام تبلیغاتی خارج از ابعاد قانونی در اماکن و نقاط غیرقانونی مصرح در ماده 69 قانون انتخابات ریاست جمهوری از مصادیق تخلفات تبلیغاتی است و ضروری است مسئولان ستادهای تبلیغاتی به این مهم توجه جدی داشته باشند.

قنبری افزود: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، انتظار می‌رود همه به قانون تمکین و احترام بگذارند و در غیر این صورت مسئولان ذی‌ربط با کسانی که تخطی از قانون می کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

وی به بیان مصادیقی از تخلفات تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: لازم و ضروری است کاندیداها و طرفداران آنها تمام ضوابط تبلیغاتی را رعایت کنند.

در پایان این جلسه هر یک از روسای ستادهای نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسائل و مشکلات خود را مطرح و پیشنهادات لازم را ارائه کردند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.