سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

رشدی حدود دو برابر شعبه اخذ رأی در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه از پیش‏ بینی رشدی حدود دو برابر شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان نسبت به دوره گذشته خبر داد.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم منظور تسهیل در دسترسی مردم به 72 شعبه اخذ رأی در اقصی نقاط شهرستان پیش‏ بینی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع 25 فرآیند در انتخابات میان‏ دوره‏ ای مجلس، 23 فرآیند در انتخابات ریاست جمهوری و 26 فرآیند در انتخابات شوراها تعریف شده که از این میزان تعدادی قبل، تعدادی حین و تعدادی پس از برگزاری انتخابات اجرایی می‏ شود.

مهری تصریح کرد: تا امروز تمام امور انجام شده در راستای برگزاری انتخابات به دست خود مردم صورت گرفته و فرمانداری فیروزکوه فقط نقش هماهنگ کننده داشته است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه به بیان سلسله اقدامات انجام شده در برگزاری انتخابات در منطقه از اسفند ‌ماه سال گذشته تاکنون پرداخت و افزود: تمام هم و غم نهاد حاکمیتی شهرستان، برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده برابر مفاد قانون است.

وی ادامه داد: هر روستای واجد شرایط انتخابات، خود یک شعبه انتخابیه محسوب می ‏شود که از این تعداد، پنج شعبه سیار و مابقی ثابت است.

مهری تصریح کرد: میثاق شورای اداری شهرستان فیروزکوه، اجرای صحیح، درست و دقیق ماموریت ‏هاست و در این راستا کاندیداها با معرفی برنامه ‏ها و مردم با حضور گسترده باید گرمابخش انتخابات بوده و سهم و نقش خویش را ایفا کنند.

فرماندار فیروزکوه اضافه کرد: بار دیگر مردم فهیم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده در این عرصه خطیر، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام بیفزایند./س


برچسب ها: شعبه ، رای ، فیروزکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.