سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در جمع هواداران خود در ورزشگاه حیدرنیا:

دولت باید زنجیر بروکراسی را از پای خود باز کند/ جریان تردید عملکرد پرانتقاد خود را پرافتخار جلوه می دهد

سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جریان تردید می خواهد عملکرد پرانتفاد خود را پرافتخار جلوه بدهد و جریان مقاومت واقع بینانه ترین جریانی است که آرمانها و فرصت ها و ظرفیت ها را می بیند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع هواداران خود در ورزشگاه حیدرنیا اظهار داشت: پنجاه سال است که ملت ما پا به راهی گذاشته که راه نورانی سیدالشهدا است؛ 50 سال پیش یعنی در خرداد 1342 امام خمینی(ره) پرچمی را بلند کرد که آن پرچم لبیک به خدا و پیامبرش بود و به دنبال آن نیز ملت ما به امام لبیک گفتند و خط ایمان و امید در کشور شکل گرفت.  
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمخهوری ادامه داد: ایمان به وعده های الهی و امید به پیشرفت وتعالی در پرتو عمل به آموزه های اسلام ناب در کشورمان شکل گرفت و از 50 سال پیش همزمان با این که امام(ره) خط ایمان و امید را برپا کرد دشمنان ما نیز تهدید وتخریب را شروع کردند.  
 
وی ادامه داد: از پنجاه سال پیش رویارویی دو گفتمان شکل گرفت و از یک سو ملتی اراده کردند اسلام را مبنای خود قرار بدهند و از سوی دیگر اراده ای وجود داشت که می خواست مانع تحقق اراده این ملت شود.  
 
جلیلی تصریح کرد: امروز پس از پنجاه سال به عینه می بینیم آن چه که امام ما وعده داده بود عملی شد، امروز باورهای قرآنی ما تنها باور ما نیست بلکه تجربه ما هم است و تجربه کردیم که اگر پیام خداوند و رسولش را جواب بدهیم حیات جدید می گیریم و در این پنجاه سال ملت ما حیات تازه گرفت.  
 
وی اظهار داشت: ملت ما اراده کرد که شاه برود، تمام قدرتهای دنیا ایستادند که شاه بماند اما اراده ملت ما پیروز شد؛ تمام قدرت های دنیا به کمک صدام آمدند تا ملت ما را شکست دهند اما ملت ما اراده کرد و پیروز هم شد.
 
جلیلی افزود: تمام قدرتهای جهان با هم جمع شدند که مانع هسته ای شدن ما شوند اما ملت ایران اراده کرد که هسته ای شود و امروز جزو ده کشور هسته ای جهان است؛ تمام دنیا اراده کرد که مانع تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بشود اما ملت ما اراده کرد نه تنها نظام تثبیت شد بلکه امروز دشمنان ما اعتراف می کنند که قدرت جمهوری اسلامی غیرقابل انکار است.  
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این عظمت ملت ما بود که توانست در چارچوب اسلام ناب موفقیت های پی در پی را به دست بیاورد و امروز دشمنان ما از این مسئله نگران شده اند؛ ملت ایران امروز یک ملت نمونه و به یک الگو تبدیل شده است.
 
وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه ما در موقعیت خیبر هستیم اشاره کرد و ادامه داد: این مسئله یک ارزیابی دقیق و کارشناسی شده است ما امروز پشت خیمه های دشمن هستیم ظرفیتی ایجاد شده که دشمن را ناامید کرده است اما فراموش نکنیم که در طول تاریخ اسلام هر گاه به پشت خیمه دشمن رسیدیم جریان تردید در درون و تهدید از بیرون به کار گرفته شد.
 
جلیلی گفت: جریان تردید جریانی است که قصد دارد در درون مردم نفوذ کند، ما طی سالهای گذشته پیروزیهای بزرگی داشتیم که همه آن مرهون اسلام ناب و خداباوری و مردم باوری بوده است و این هنر بزرگ امام خمینی بود که توانست ظرفیت جوانان را در چارچوب اسلام آزاد کند و آن پیروزیهای بزرگ به دست آید.
 
وی به انتخابات سال 88 اشاره کرد و گفت: 4 سال پیش در چنین روزی ملت ما یک حماسه بزرگی خلق کرد و جمهوریت خودش را به رخ جهان کشید عده ای خواستند با فتنه مانع آن بشوند اما ملت در دهان آنان زد و نگذاشت که فتنه گران موفق بشوند.
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در زمانی که ملت ما پیشرفت های خود را جشن می گرفت و دنیا ملت را به عنوان ملتی مقتدر و قوی شناخته بود، عده ای با انحراف از چارجوب اسلام ناب و صحبت از دوستی با رژیم صیهونیستی و طرح مکتب ایرانی می خواستند در مسیر ملت توقف ایجاد کنند اما باز ملت ما به آنان اجازه این کار را نداد.  
 
وی اظهار داشت: امروز به دنبال فتنه و انحراف شما شاهد جریان به نام تردید هستید که می خواهد بر توانایی و ظرفیت ملت تردید ایجاد کند و با بزرگ نمایی بعضی از ضعف ها آنان را به حساب گفتمان اسلام ناب بگذارد اما موفق نخواهد شد، مقام معظم رهبری فرمودند باید اولویت اصلی کشور مبارزه با فقر، فساد و تبعیض باشد.
 
وی تاکید کرد: جریان تردید می خواهد تهدیدها را بزرگ نمایی کند و ظرفیت ها را کوچک نمایی کند تا ملت را به اشتباه محاسباتی بیاندازد اما ملت ما هوشیار است و بصیرت آن ها دیدنی خواهد بود.  
 
جلیلی اظهار داشت: جریان تردید می خواهد عملکرد پر انتقاد خود را پرافتخار جلوه بدهد لذا جریان مقاومت واقع بینانه ترین جریان است که آرمان ها، فرصت ها و ظرفیت ها را می بیند و می داند برمبنای ایمان و امیدی که امام در دل مردم کاشت می تواند با فرصتی در فراز انقلاب اسلامی پیشرفت کند.  
 
وی تاکید کرد: امروز ما اگر از نظریه ولایت مطلقه فقیه صحبت می کنیم و این را یک نظریه مترقی و اعتقاد ملتمان می دانیم این را باور داریم که این نظریه بوده که توانسته ظرفیت ملت را آزاد کند.  
 
این کاندیدای ریاست جمهوری تاکید کرد: حماسه اقتصادی جز با شناخت صحیح ظرفیت ها و باور به تک تک جوانان و به صحنه آوردن آنان محقق نخواهد شد؛ در گفتگوهایی که با قدرتهای بزرگ داریم بنده دیدم که آنان از سانتریفیوژ ما نمی ترسند بلکه از جوانانی چون احمدی روشن ، علیمحدی و رضایی ترس دارند، آن ها می ترسند که چنین ظرفیت هایی بر مبنای خودباوری آزاد بشود.  
 
وی ادامه داد: هیچ کدام از چهار شهید ما که حماسه هسته ای را آفریدند تحصیل کرده خارج نبودند بلکه تحصیل کرده داخل و اهل ایمان بودند.
 
جلیلی گفت: وقتی در سال 88 ما را تهدید کردند که سوخت 20 درصد را به شما نمی دهیم و ما گفتیم این سوخت را تولید می کنیم شهید شهریاری در دهان آنان زد نه کسی که می رود گفتگو می کند.
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات اظهار داشت: ما باید به ملت اعتماد کنیم، وظیفه بزرگ دولت این است که نه تنها دستگاه های دولتی مانع آزادسازی ظرفیت های ملت نشوند بلکه باید پشتیبان و پناهگاه مردم باشند؛ دولت باید آن زنجیرهای را که به بروکراسی خود بسته است باز کند تا مانع جوانان نشود لذا براین مبنا بنده به شما عرض می کنم که به دنبال حماسه 24 خرداد فرد منتخب شما وظیفه دارد که از فردای آن روز حماسه اقتصادی را کلید بزند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.