سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقاتهرانی در ورزشگاه حیدرنیا:

دشمن تلاش می‌کند دل مردم را نسبت به جلیلی خالی کند

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: دشمن در برنامه‌هایش تلاش می‌کند تا دل مردم را نسبت به جلیلی خالی کنند که مبادا به جلیلی رای دهید چراکه منافع ما را به خطر می‌اندازد و این خود یک نقطه قوت و حسن است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی در همایش انتخاباتی سعید جلیلی که هم اکنون در ورزشگاه حیدرنیا در حال برگزاری است اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا به دشمن بگوییم نمی‌خواهیم با تبلیغات سوء برای جلیلی رای جمع کنیم، بلکه ما از اخلاص، راستی، صداقت، مردانگی شجاعت و همت استفاده می‌کنیم و این وعده خدا و قرآن است که عزت در دستان خداوند قرار دارد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: برنامه امسال برای بنده بسیار جالب است چراکه شروع آن با ولادت فاطمه زهرا ع بوده و انتخابش هم با امام حسین (ع) است بنابراین امیدواریم آخر امسال مقام معظم رهبری پرچم را به دست صاحب الزمان (عج) بدهد.

وی تاکید کرد: دشمن در برنامه هایش تلاش می کند تا دل مردم را نسبت به جلیلی خالی کنند که مبادا به جلیلی رای دهید چراکه منافع ما را به خطر می اندازد و این خود یک نقطه قوت و حسن است.

وی گفت: مقاومت و ایستادگی و پایداری را به واقع در میان کاندیداها در سعید جلیلی می‌بینیم و امیدواریم رای دوم و انتخابات دیگری نداشته باشیم و در همین بار اول محکم‌ترین مشت را به دهان آمریکا و آمریکا صفتان بزنیم و موجب شادی دل مقام معظم رهبری و صاحب الزمان بشویم.

آقاتهرانی اظهار داشت: باید ایستادگی کنیم چراکه این مسئله درس بزرگ امام حسین (ع) به ما است، ایشان به ما آموختند که هیچ گاه در مقابل ظلم کوتاه نیاییم و امیدواریم که اصلح رای اول را بیاورد که مطمئنا جلیلی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخاباتی ، سعید ، جلیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.