سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست جنبش الوفاق براي پايان ديکتاتوري "آل خليفه"

جنبش الوفاق بحرين با محکوم کردن اقدامات غيرقانوني رژيم آل خليفه ، پايان بي اخلاقي ها در بحرين را خواستار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه العالم ؛ جمعيت اسلامي وفاق بحرين با انتشار بيانيه اي از دولت بحرين و رژيم آل خليفه خواست به اقدامات غيرقانوني و بي اخلاقي ها در جامعه پايان دهند و مردم را منشاء قدرت بدانند.جمعيت اسلامي وفاق بحرين با انتشار بيانيه اي اعلام کرد: اقليت در بحرين بر استبداد، قبضه قدرت و تصميم گيري ها اصرار مي ورزد و اكثريت مردم خواهان تحولات دموكراتيك و پايان ديكتاتوري کنوني در كشورشان هستند.

اين بيانيه با اشاره به پرونده سازي هاي رژيم بحرين عليه مخالفان، شکنجه در زندان هاي اين کشور و طرح ادعاهاي کشف شبكه هاي خرابكارانه، مي افزايد: همگان چگونگي اين پرونده سازي ها و تفكر پشت پرده آنها را مي دانند. اين روند در طول سالهاي گذشته صحنه سياسي کشور را پيچيده کرده و باعث دور شدن از راه حل و تزلزل ثبات در بحرين شده است.جمعيت وفاق با اشاره به پخش اعترافات يک مخالفان بحريني از تلويزيون اين کشور، اين اعتراف و اعترافات مشابه را تحت شكنجه دانست و افزود: اين سياست ها كشور را وارد کشمكش شديد سياسي خواهد کرد.

در اين بيانيه آمده است: وزارت كشوري که بايد از شهروندان محافظت كند به دستگاهي براي دشمني با مردم، سركوب،حمله، قتل و پيگرد شهروندان تبديل شده است و حقوق انساني و طبيعي مردم مصادره شده است.در بيانيه جمعيت وفاق از رژيم آل خليفه خواسته شده است به اقدامات غير قانوني و غير اخلاقي در کشور پايان داده شود و مردم منشا قدرت قرار گيرد.

جمعيت وفاق تاكيد كرد: شكنجه شهروندان و تداوم آن ايجاب مي کند مراجع بين المللي با اين امر مقابله كنند، زيرا رژيم بحرين با جلوگيري از ورود گزارشگر ويژه سازمان ملل در امر مبارزه با شكنجه به بحرين که در گزارش نهادهاي بين المللي به آن اشاره شده است، بر وجود شكنجه گري صحه گذاشته است.

برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، الوفاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.