سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس رسانه ملي در بازديداز معاونت صدا:

اعتقاد اكثريت مردم به بي‌طرفي رسانه ملي در تبليغات انتخاباتي

سيد عزت الله ضرغامي گفت :در نظرسنجي ملي صداوسيما در تاريخ 21 خرداد بيش از 85 درصد معتقد به بي‌طرفي رسانه ملي در تبليغات انتخاباتي هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ؛رئيس سازمان صدا و سيما در بازديد امروز خود از معاونت صدا با اعلام اين خبر از دست‌اندركاران توليد و پخش برنامه‌هاي انتخاباتي نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در راديو قدرداني كرد.  
مهندس ضرغامي با تأكيد بر اينكه امسال يكي از كم‌ هزينه‌ترين و پرشورترين انتخابات را خواهيم داشت، گفت: در اين دوره از انتخابات صداوسيما با برنامه‌ريزي مطلوب توانست فضاي خوب و اثرگذاري براي همه نامزدهاي رياست جمهوري فراهم كند به نحوي كه آنها از هزينه‌هاي اضافي براي تبليغات به ديگر شيوه‌ها بي‌نياز شدند.  
رئيس رسانه ملي افزود: اين اقدام صداوسيما مورد توجه مردم نيز قرار گرفت به نحوي كه بر اساس نظرسنجي‌هاي انجام شده فقط مناظره‌هاي تلويزيوني رسانه ملي كه از راديو هم پخش مي‌شد 5/73 درصد مخاطب داشت كه از اين تعداد 7/74 درصد آنها بعد از ديدن مناظره‌ها نامزد مورد نظرشان را انتخاب كرده‌اند .  
مهندس ضرغامي با اشاره به سياست بي‌طرفي رسانه ملي و فراهم كردن فرصت عادلانه براي همه نامزدها گفت: در نظرسنجي ملي ديگري كه از مراكز استان‌ها ، شهرستان‌ها و روستاها صورت گرفت 1/85 درصد مخاطبان اعلام كردند صدا و سيما در ارائه برنامه انتخاباتي كاملاً بي‌طرف بوده است.  
وي تصريح كرد: اين اعتماد سرمايه بزرگي براي صدا و سيماي جمهوري اسلامي است كه با تلاش متعهدانه همكاران رسانه ملي در همه بخش‌ها به دست آمده است.  
 مهندس ضرغامي در ادامه با اشاره به فعاليت شبانه‌روزي مديران و دست‌اندركاران راديو در اين دوره از انتخابات ، عملكرد آنها را خوب توصيف و تصريح كرد: همكاران در حوزه صدا ، هم در بخش محتوايي و برنامه‌ريزي و هم در بخش اجرايي و پشتيباني كاملاً حرفه‌اي و در تراز رسانه ملي عمل كردند.   
مهندس ضرغامي با بيان اينكه نامزدها در برنامه‌هاي انتخاباتي امسال چهار ساعت و 15 دقيقه ضبط صدا داشتند اظهار داشت: در اين دوره اولين بار براي نمايندگان نامزدها نيز برنامه‌هايي در نظر گرفته شده بود كه مورد توجه مخاطبان و ستادهاي تبليغاتي نامزدها نيز واقع شد.  
مهندس ضرغامي گفت: رسانه ملي امروز به مدل جديد و موفقي در برگزاري تبليغات انتخاباتي به ويژه جلسات مناظره همزمان نامزدهاي متعدد، دست يافته است و اين تجربه براي دوره‌هاي بعدي انتخابات نيز الگو خواهد بود.  
رئيس سازمان صدا و سيما در ادامه از استوديوهاي حماسه يك، دو، سه و چهار كه براي ضبط برنامه‌هاي انتخاباتي آماده شده بودند بازديد كرد./ص
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.