سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصيه کارشناسان آموزشي به داوطلبان کنکور؛

در 2 هفته باقي مانده از تست‌هاي خود درصد نگيرد

در 2 هفته باقي مانده تا کنکور سراسري داوطلبان در هنگام تست زني درصد نگيرند و با خيال راحت تست بزنند.

مهدي نکويي کارشناس آموزشي در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: در 2 هفته باقي‌مانده تا کنکور سراسري داوطلبان به اين نکته توجه داشته باشند که در مرور دروس حتما از تستهاي کنکور سراسري استفاده کنند ولي به هيچ وجه درصد نگيرند و تمام تست‌ها را نيز خيلي راحت و بي دغدغه بررسي کنيد.

وي افزود: براي تعيين مدت زمان مطالعه‌ي دروس عمومي و اختصاصي بايد به آخرين کارنامه‌هاي خود رجوع کنيد و اگر نمره‌ي تراز دروس اختصاصي مساوي يا کمتر از نمره‌ي تراز عمومي‌ها باشد نشان دهنده‌ي اين است که ساعت مطالعه‌ي دروس اختصاصي بايد بيش و اگر تراز اختصاصي به طور ميانگين 1000 نمره بيش‌تر از عمومي‌ها باشد برنامه‌ي شما متعادل و خوب بوده است اما اگراختلاف تراز  از اختصاصي و عمومي بيش از اين باشد بر زمان مطالعه‌ي عمومي افزوده شود.

 اما توصيه ما اين است که حتي در اين حالت نيز مطالعه‌ي دروس عمومي از 50 درصد کل زمان مطالعه‌ي شما تجاوز نکند و حتما حداقل 50 درصد زمان را صرف مطالعه دروس اختصاصي کنيد.

وي خاطر نشان کرد: براي روز قبل از کنکور توصيه مي‌شود به داوطلبان که روزي با آرامش و تفريح را سپري کنند. اما به شرطي که نيروي فکري شما تبديل به اضطراب نشود./ع2
برچسب ها: آموزش ، کنکور ، تست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.