سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد:

بخش اورژانس قلب مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر آغاز به کار کرد

بخش اورژانس قلب مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر پس از کنترل نهایی تجهیزات و ضدعفونی کردن کامل بخش از چهارشنبه 22 خرداد ماه بیمار می‌پذیرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، سعید کشمیری اضافه کرد: این بخش دارای امکانات کامل مانند بخش ccu می باشد و به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات تخصصی به همشهریان می باشد.

این مقام مسئول افزود: در این بخش پزشک متخصص به صورت مقیم حضور دارد ودر تمام ساعات شبانه روز بیماران قلبی را مورد معاینه قرار می دهد.

دکتر کشمیری با اشاره به موقعیت بخش اورژانس قلب گفت: این بخش که در مرکزفوق تخصصی قلب بوشهر واقع است قابلیت دسترسی سریع به بخش های اینترونشن (آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و ...)، جراحی قلب و ccuرا دارد که موجب سهولت در روند درمان بیماران می شود.

وی با اشاره به اینکه برای تجهیز بخش اورژانس قلب بیش از ده میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: درمانگاه‌های تخصصی قلب ، بخش باز توانی قلب و بخش جراحی قلب کودکان از جمله بخش هایی است که در آینده برای مرکز قلب بوشهر اضافه خواهد شد.

بخش اورژانس مرکز فوق تخصصی قلب بوشهر در تاریخ7خرداد ماه توسط معاون اول رییس جمهور افتتاح شد و پس از طی مراحل کنترل و ضدعفونی تجهیزات رسماً پذیرش بیمار دارد.
برچسب ها: بیمارستان ، شهدا ، بوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.