سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمشیدی: گام بلندی به سوی جام جهانی برداشتیم

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با پیروزی مقابل لبنان گام بلندی به سوی جام جهانی برداشتیم.

پژمان جمشیدی هافبک سابق تیم ملی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : بازی با لبنان برای ما در جدول بسیار مهم و حساس بود و خوشحالم که هواداران هم اهمیت این بازی را درک کرده اند و آزادی مملو از جمعیت شد تا پیروزی پر گلی را به دست بیاوریم.

به نظرم با این پیروزی گام بلندی به سوی جام جهانی برزیل برداشتیم و امیدوارم درنهایت به هدف ما که حضور در جام جهانی برزیل برداشتیم و امیدوارم در نهایت به هدف ما که حضور در جام جهانی است برسیم .

وی در مورد حرفهای اخیر سر مربی تیم ملی کره جنوبی گفت: نمی دانم چرا سر مربی کره جنوبی چنین حرفهایی را به زبان آورده است اما همه دنیا ایرانی ها را به میهمان نوازی می شناسند و میدانند که آدم های خونگرم و عاطفی هستیم. این حرفها فقط جای تاسف دارد اما نباید روی روحیه بازیکنان ما تاثیر بگذارد بلکه باید به آنها انگیزه بدهد تا در بازی آخر محکم تر کار کنند.

جمشیدی در پایان گفت: پیروزی مقابل کره جنوبی در خانه خودش دور از دسترس نیست. هر چند کار ما در بازی آخر خیلی سخت است اما تیم ملی در شرایط آرمانی قرار دارد و می توانیم با پیروزی با کره جنوبی هیچ اما و اگر باقی نگذاریم و مستقیم به جام جهانی صعود کنیم./آق
برچسب ها: جمشیدی ، لبنان ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.