سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جبهه متحد زنان ایران اسلامی صادر شد

صبح امروز بیانیه جبهه متحد زنان ایران اسلامی پیرامون حضور حماسه آفرین و ارزش مندانه در انتخابات و استیلای نظام کشور صادر گردید.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران: صبح امروز جبهه متحد زنان ایان اسلامی پیرامون حضور حداکثری از جامعه زنان در امر خطیر و اثر گذار انتخابات صادر گردید.

گفتنی است ملت سرافراز و حماسه آفرین ایران طلایه دار پرشکوه ترین شور و شعور و مشارکت سیاسی در طول تاریخ انقلاب های جهان است و رمز تداوم عزت این سرزمین کهن رهبری هوشمندانه و حکیمانه بزرگ مردمی است که به شجاعت لباس بصیرت پوسانده و مردم سالاری دینی را یگانه صراط مستقیم نیل به عدالت می داند.

بنابراین گزارش جبهه متحد زنان ایران اسلامی با احساس حساسیت در این برهه حساس کنونی که ملت ها در شرق و غرب از بی بهایی 99 درصدی و استیلای یک درصدی بر گرده رنج دیدگان و محرومان دچار سرشکستگی و یاس شده اند حضور گسترده و با نشاط ملت هوشمند ایران در پای صندوق های رای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری الگوی از مردم سالاری دینی برای جهانیان و طلیعه حکومت صالحان بر روی زمین است.

بنابراین گزارش زنان حماسه آفرین و ارزش مدار ایران زمین در تمام عرصه های پیشگام و رهبر حرکت های انسان ساز، جامعه ساز و تاریخ ساز کشور برده اند و همواره روح نشاط و امید و خودباوری را در قلوب ملت افروخته و حماسه مقاومت صلابت و ایثار را رقم زده اند اکنون نیز پیشگامی زنان در خلق حماسه سیاسی با حضور موثر هوشمندانه و پر تعداد برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان کشور خواهد افزود.

گفتنی است: جبهه متحد زنان ایران اسلامی از تمامی زنان آزاده ایران زمین در ایفای نقشی شایسته در خلق حماسه سیاسی دعوت به عمل می آورد./ع2
برچسب ها: بیانیه ، جبهه ، متحد ، زنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.