سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس رسانه ملي:

85 درصد مردم معتقد به بي‌طرفي رسانه ملي در تبليغات انتخاباتي هستند

رئيس رسانه ملي گفت: در نظر سنجي ملي صدا و سيما در تاريخ 21 خرداد بيش از 85 درصد معتقد به بي‌طرفي رسانه ملي در تبليغات انتخاباتي هستند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، رئيس سازمان صدا و سيما در بازديد امروز خود از معاونت صدا از دست اندر‌کاران توليد و پخش برنامه‌هاي انتخاباتي نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در راديو قدر‌داني کرد.

مهندس ضرغامي با تاکيد بر اينکه امسال يکي از کم هزينه‌ترين و پرشورترين انتخابات را خواهيم داشت، گفت: در اين دوره از انتخابات صدا و سيما با برنامه‌ريزي مطلوب توانست فضاي خوب و اثر‌گذاري براي همه نامزدهاي رياست جمهوري فراهم کند به نحوي که آنها از هزينه‌هاي اضافي براي تبليغات به ديگر شيوه‌ها بي‌نياز شدند.

رئيس رسانه ملي افزود: اين اقدام صدا و سيما مورد توجه مردم نيز قرار گرفت به نحوي که بر اساس نظر سنجي‌هاي انجام شده فقط مناظره‌هاي تلويزيوني رسانه ملي که از راديو هم پخش مي‌شد، 73.5 درصد مخاطب داشت که از اين تعداد 74.7 درصد آنها بعد از ديدن مناظره‌ها نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مورد نظرشان را انتخاب کرده‌اند.

مهندس ضرغامي با اشاره به سياست بي‌طرفي رسانه ملي و فراهم کردن فرصت عادلانه براي همه نامزدها گفت: در نظر‌سنجي‌ ملي ديگري که از مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاها صورت گرفت، 85.1 درصد مخاطبان اعلام کردند صدا و سيما در ارائه برنامه انتخاباتي کاملا بي‌طرف بوده است.

وي تصريح کرد: اين اعتماد، سرمايه بزرگي براي صدا و سيماي جمهوري اسلامي است که با تلاش متعهدان همکاران رسانه ملي در همه پخش‌ها به دست آمده است.

مهندس ضرغامي در ادامه با اشاره به فعاليت شبانه‌روزي مديران و دست‌اندر‌کاران راديو در اين دوره از انتخابات، عملکرد آنها را خوب توصيف و تصريح کرد: همکاران در حوزه صدا، هم در بخش محتوايي و برنامه‌ريزي و هم در بخش اجرايي و پشتيباني کاملا حرفه‌اي و در تراز رسانه ملي عمل کردند.

مهندس ضرغامي با بيان اينکه نامزدهاي انتخاباتي امسال چهار ساعت و 15 دقيقه ضبط صدا شدند که مورد توجه مخاطبان و ستادهاي تبليغاتي نامزدها نيز واقع شد.

وي گفت: رسانه ملي امروز به مدل جديد و موفقي در برگزاري تبليغات انتخاباتي به ويژه جلسات مناظره همزمان نامزدهاي متعدد، دست يافته است و اين تجربه براي دوره‌هاي بعدي انتخابات نيز الگو خواهد بود.

رئيس سازمان صدا و سيما در ادامه از استوديوهاي حماسه يک، دو، سه و چهار که براي ضبط برنامه‌هاي انتخاباتي آماده شده بودند، بازديد کرد.






















انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.