سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکيمي در جمع خبرنگاران:

ايجاد شغل براي فارغ التحصيلان باعث حل مشکلات خواهد شد

رئيس ستاد مرکزي مردمي روحاني گفت: با توجه به هشت هزار دانشجوي بيکار، تنها با ايجاد شغل مي‌توان براي آنها رفاه را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "عطاءالله حکيمي" در نشست خبري که صبح امروز در ساختمان مرکزي ستاد مردمي حسن روحاني برگزار شد،‌ با  اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر ايجاد حماسه سياسي و حضور حداکثري مردم در انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: ستاد مردمي روحاني به موازات ستاد اجرايي به صورت کاملا فعال و خودجوش در کل کشور عمل مي‌کند و يکي از اهداف مهم ما در اين ستاد سهيم کردن جوانان و دانشجويان براي توسعه کشور است.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه با توجه به راستگرايي حسن روحاني، دليل حمايت جريان اصلاحات از وي چيست؟ بيان داشت: روحاني در ابتدا راست و سنتي بوده اما به تدريج به سمت اعتدال پيش رفته و به نظر وي مي‌توان با کمک همه اقشار و از هر جناح به پيشرفت کشور کمک کرد.

نماينده مجلس تصريح کرد: مطمئنا روحاني هم از افراد اصولگرا، اصلاح طلب و نمايندگان مجلس در کابينه خود استفاده خواهد کرد.

حکيمي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا روحاني امروز در تهران برنامه ديگري خواهد داشت؟ گفت: با توجه به اينکه برنامه‌هاي نشست انتخاباتي تا ساعت 23 امشب است و روحاني به خراسان شمالي و رضوي رفته لذا تاکنون برنامه‌اي به اين منظور در نظر گرفته نشده است.

رئيس ستاد مرکزي مردمي روحاني ضمن تکذيب بحث تقلب از سوي ستاد روحاني که توسط برخي سايت‌هاي غربي اعلام شده است، اظهار داشت: اين مسئله به هيچ عنوان صحت ندارد و با در نظر گرفتن سابقه 24 ساله روحاني به عنوان نماينده مقام معظم رهبري، اعتقاد دارد که نظام از فرايند انتخابات صيانت خواهند کرد.

نماينده مجلس با اشاره به برخي نظر سنجي‌هاي اعلام شده از سوي برخي سايت‌ها تصريح کرد: صراحتا اعلام مي‌کنم آمار و ارقام اعلام شده در هشت سال گذشته با واقعيت منطبق نبوده و اين مسئله در انتخابات تشديد مي‌شود اما با نگاه به حضور پرشور مردم يک پاي انتخابات روحاني خواهد بود.

حکيمي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه نظر روحاني در ارتباط با اعتراض خانواده شهداي هسته‌اي براي نشان دادن عکس شهدا در فيلم تبليغاتي خود چيست ؟ اظهار داشت: اين فيلم تبليغاتي توسط ستاد انتخاباتي ساخته شده و روحاني در جريان اين امر نبوده اما شهداي هسته‌اي متعلق به تمام مردم هستند.

اين نماينده مجلس گفت: امروز در حوزه سياست حالت منفعلانه‌اي داريم و داشتن يک ديپلماسي فعال از ضروريات نظام است و در زمان مسئوليت وي برنامه هسته‌اي مديريت مي‌شد و تحريمي صورت نگرفت.

حکيمي با انتقاد از شکاف طبقاتي کشور در سال‌هاي اخير اظهار داشت: اقتصاد ايران داراي شرايط بالاقوه و آرماني از لحاظ سرمايه انساني، معدني و نفتي است که اگر توسط تيم قدرتمندي در اين عرصه هدايت شود بسياري از مشکلات حل خواهد شد.

وي افزود: 450 هزار ميليارد دلار ميران نقدينگي امروز کشور است که خود موجب مشکلات بسياري شده و اين مشکل با ضرب سکه حل نخواهد شد بلکه مي‌توان با ورود سرمايه خارجي و امنيت اقتصادي اين مشکل مرتفع خواهد شد.

حکيمي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا با توجه به جريانات سياسي موجود در مجلس عملکرد روحاني براي ايجاد اعتدال عملياتي است؟ بيان داشت: با توجه به پنج دوره نمايندگي مجلس و دو دوره نايب رئيسي مجلس و شناختي که روحاني از مجلس و نمايندگان دارد مي‌تواند ارتباط خوب و محکمي در اين حوزه برقرار کند.

نماينده مردم تهران در پايان با انتقاد به برخي وعده‌هاي کانديداهاي رياست جمهوري خاطر نشان کرد: کانديداها بايد قبل از دادن وعده اطلاعات مربوط به آن حوزه را دانسته و مردم را در جريان بگذارند و با توجه به وجود هشت هزار دانشجوي بيکار در کشور تنها با ايجاد شغل مي‌توان رفاه را براي آنها فراهم کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.