سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسير جالب مسابقات دوچرخه سواري تريال قهرماني کشور؛

وقتي سنگ چين وسط زاينده رود، مسير مسابقات مي‌شود!

استان اصفهان ميزبان مسابقات دوچرخه سواري تريال قهرماني کشور مي‌باشد که توسط مسئولين اين استان مسير جالبي طراحي شد.

رئيس هئيت دوچرخه سواري استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما ميزبان مسابقات دوچرخه سواري تريال قهرماني کشور مي‌باشيم که در رده سني جوانان و بزرگسالان در قسمت آقايان برگزار خواهد شد.

کيوان ليمويي در خصوص نحوه برگزاري مسابقات قهرماني کشور گفت: اين رقابت‌ها در حاشيه زاينده رود بين پل خواجو و پل فردوسي برگزار مي‌شود و مسير اصلي اين مسابقات با سنگ چين در دل طبيعت اصفهان مشخص شد.

وي خاطر نشان کرد: مسير مشخص شده از جذابيت خاصي برخوردار است که براي هئيت اصفهان هيچ هزينه‌ زيادي را نداشت بدليل آنکه از قبل توسط شهرداري اصفهان براي مردم تهيه شده بود تا بتوانند بيشتر به رشته دوچرخه سواري در اين استان پرداخته شود.

ليمويي تاکيد کرد: با توجه به اينکه مسير مسابقه رکابزنان کشورمان کاملا حرفه‌اي هستند ولي از وسط رود زاينده رود مي‌گذرد و امکان خطر وجود دارد، با آتش نشاني اصفهاني هماهنگ کرديم که ايمني اين مسابقات را به صورت کامل عهده‌دار شوند.

وي در خصوص تغيير تاريخ مسابقات دوچرخه‌ سواري تريال افزود: قرار بود که مسابقات در تاريخيهاي 30 و 31 خرداد ماه برگزار شود ولي به 13 و 14 تير ماه موکول شد.

رئيس هئيت دوچرخه سواري اصفهان گفت: براي نخستين بار در تمامي رشته‌هاي دوچرخه سواري کوهستان، کورسي، جاده، تريال و سرعتي تيم رکابزنان استانمان را به  مسابقات قهرماني کشور اعزام خواهيم کرد.

وي در خصوص بانوان رکابزن اصفهاني اظهار داشت: براي اولين بار با کمک هئيت استان اصفهان بانوان رکابزن توانستند در مسابقات ليگ دوچرخه سواري شرکت کردند و توانستند نتايج مطلوبي را بدست آورند و رکابزنانمان در مسابقات سرعت و استقامت قهرماني کشور که از 14 تير ماه سال جاري به مدت چهار روز در پيست دوچرخه سواري تهران برگزار مي‌شود شرکت خواهند کرد. بانوان با توجه به عملکردشان در مسابقات ليگ بانوان قطعا مي‌توانند در اين مسابقات صاحب يکي از سکوهاي مسابقات شوند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.