سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تأکید بر هماهنگی ، اتحاد و همدلی میان ناظران و بازرسان انتخابات مازندران

در نشست هم اندیشی ناظران و بازرسان انتخابات استان مازندران ، بر هماهنگی ، اتحاد و همدلی میان ناظران و بازرسان انتخابات تأکید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا ی مازندران در این نشست با بیان اینکه 3 هزار و 691 شعبه اخذ رأی شوراها در استان فعال است گفت : به ازای هر 10 شعبه یک ناظر ویژه بر انتخابات نظارت می کنند.

علیپور افزود: 17 هزار و 529نفر برای انتخابات شورای شهر و روستای استان نام نویسی کردند که نسبت به انتخابات دوره قبل تعداد نامزدهای انتخاباتی 6 درصد افزایش دارد .

نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: از 2 میلیون و 68 هزار و 843 نفر واجد شرایط رأی دادن در استان ، 56 هزار و 452 نفر رأی اولی در این انتخابات شرکت می کنند.

مدیر کل بازرسی استانداری مازندران هم در این نشست با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است گفت : هماهنگی ، اتحاد و همدلی میان ناظران و بازرسان و هممچنین حضور مؤثر در تمامی مراحل اخذ رأی میتوان انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کرد .

واحدی با بیان اینکه بازرسان و ناظران باید در تمامی مراحل اخذ رأی و شمارش آرا حضور داشته باشند و گزارشات رأی گیری از جمله گزارشات تخلفات انتخاباتی را تهیه کنند افزود: برای بیش از 4 هزار و 800 ناظر و بازرس / 200 ناظر ویژه و 95 بازرس ویژه کارت صادر شد./س

برچسب ها: تاکید ، هماهنگی ، ناظران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.