سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

ایجاد فضای تبلیغاتی در اردبیل امسال 10 برابر افزایش یافته است

شهردار اردبیل گفت: در مقایسه با دوره های گذشته انتخابات شوراها، ایجاد فضای تبلیغاتی در اردبیل امسال 10 برابر افزایش یافته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / صدیف بدری در جلسه ساماندهی تبلیغات شهری نامزدهای شورای اسلامی اردبیل اضافه کرد: علاوه بر تابلوهای ویژه تبلیغات انتخاباتی، در این دوره بیش از 15 هزار متر مربع محل ویژه تبلیغات و نصب عکس و پوستر در سطح شهر برای کاندیداها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محل های تبلیغات انتخابات امسال در طرحی نو با ایجاد داربست و نصب بنر، گونی و پارچه مشخص شده که در نتیجه آن فضای ایجاد شده نسبت به دوره های گذشته به مراتب افزایش داشته است.

شهردار اردبیل از آماده سازی فضای گسترده در سطح شهر جهت نصب اقلام تبلیغاتی کاندیداها خبر داد و تصریح کرد: به منظور ساماندهی تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و بویژه شورای اسلامی شهر و در جهت حفظ منظر عمومی شهر از آسیب ها، تمهیدات ویژه ای توسط شهرداری اردبیل اتخاذ شد.

وی حفظ محیط شهری را از مهمترین اهداف این طرح جدید برشمرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به صرف هزینه قابل توجه توسط شهرداری اردبیل و تامین فضای گسترده و کافی، در این دوره شاهد برهم خوردن منظر عمومی شهر بواسطه نصب اقلام تبلیغاتی بر روی دیوارها و تاسیسات شهری از جمله بدنه پل ها، جدول میادین و ... نباشیم.

بدری با قدردانی از همراهی مناسب کاندیداها در اجرای تبلیغات، از عموم کاندیداها و هواداران خواست تا ضمن احترام به قانون و حقوق شهروندان و در جهت حفظ زیبایی و نمود شهر از نصب هرگونه اقلام تبلیغاتی در خارج از محل های تعیین شده و همچنین دیوار نویسی خودداری کنند.

وی همچنین از برخورد قانونی با قانون شکنی های تبلیغاتی از طریق مراجع ذیربط خبر داد و عنوان کرد: اکیپ ویژه ای از مسئولان انتخاباتی شهر بر نحوه تبلیغات کاندیداها بصورت شبانه روزی نظارت می کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.