سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از نمايشگاه ملي صنايع دستي؛

رقم فروش صنايع دستي به بيش از يک ميليارد تومان رسيد

رقم فروش محصولات صنايع دستي در بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي، يک ميليارد و 250 ميليون تومان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در مراسم اختتاميه بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي از برترين هنرمندان و غرفه داران، در حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري،معاونان و مديران و فعالان اين حوزه تجليل شد.

محمدشريف ملک زاده معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به اهميت و جايگاه صنايع دستي ايران در بين کشورهاي منطقه و جهان بر ضرورت افزايش توجه به اين حوزه تاكيد کرد و گفت:‌ طي سال هاي اخير در سازمان ميراث فرهنگي در حوزه صنايع دستي به پشتوانه مديران و هنرمندان، موفقيت هاي زيادي کسب شده است .

وي آمار بازديد از اين نمايشگاه نشان دهنده استقبال مردم از رشته هاي مختلف هنري در حوزه صنايع دستي دانست و تصريح كرد: در بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي، رشته هاي مختلف صنايع دستي در معرض نمايش و فروش قرار گرفت، كه به موجب آن رقم فروش يک ميليارد و 250 ميليون تومان در اين نمايشگاه به ثبت رسيد.

معاون رييس جمهور در پايان با اشاره به پتانسيل بخش خصوصي، خاطرنشان كرد:‌ کاهش تصدي گري دولت و واگذاري برخي امور از جمله اعطاي مجوز بند (ب) با هدف تقويت بخش خصوصي براي رشد و توسعه اين صنعت به تصويب هيات دولت رسيده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.