سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

سرمايه گذاري 550 ميليارد توماني در 110 رقبه كشور

معاون بهره برداري اقتصادي سازمان اوقاف و امورخيريه كشور از سرمايه گذاري 550 ميليارد توماني در 110 رقبه كشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ عباسعلي جعفري در جلسه ستاد قرارگاه فدک در اداره کل اوقاف استان همدان با اشاره به اینکه 550 ميليارد تومان در 110 رقبه كشور سرمایه گذاری شده است گفت: اميدواريم بتوانيم اين ميزان را درسال جاري به دو برابر افزايش دهيم.
وي با تاكيد بر اينكه در همه استانها ظرفيت سرمايه گذاري در رقبات وجود دارد، گفت: تاكنون در شش استان قرارگاه فدك تشكيل شده است.
معاون بهره برداري اقتصادي سازمان اوقاف و امورخيريه كشور پيش بيني کرد: در سال جاري درآمدهاي موقوفات و امامزاده ها 50 درصد به در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزايش داشته باشد.
جعفري با تاكيد براينكه سرمايه گذاري هاي اقتصادي مي تواند باعث حل مشكل اشتغال، ايجاد ارزش افزوده و كنترل تورم شود، افزود: سرمايه گذاري اوقاف در بخش مسكن با توجه به كاربري مسكوني اكثريت موقوفات در كشور، مي تواند به حل معضل مسكن در جامعه بي انجامد .
وی در خصوص تعيين تكليف اسناد اجاره اي كه زمان آنها منقضي شده است بیان کرد: همکاران ما در استان ها با تلاش و کوشش مضاعف به دنبال به روز رسانی و تجدید اسناد اجاره موقوفات هستند.
معاون بهره برداري اقتصادي سازمان اوقاف و امورخيريه كشورافزود: ادارات استاني نيز مكلف به اولويت بندي موقوفاتي كه نياز به تجديد سند دارند، شده اند.
معاون بهره برداري اقتصادي سازمان اوقاف و امورخيريه كشور با اشاره به تازه تاسيس بودن اين معاونت گفت: سال جاري از سوي اين معاونت به عنوان بهره وري از موقوفات نام گذاري شده است.
وي گفت: استفاده از اين برنامه مي تواند موجب افزايش 10 درصدي بهره وري در موقوفات كشور شود./س
برچسب ها: سرمایه ، رقبه ، اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.