سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعيمي‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تاكير بر لزوم حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات گفت: حضور و مشاركت سياسي مردم در انتخابات 24 خرداد، استكبار جهاني را مایوس كرده و دشمن را از مواضع خصمانه خود عقب مي‌راند لذا بايد با تمام توانایی و بصیرت در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کرد و از موانع گذشت.

"صفر نعيمي‌رز" نماينده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور حداكثري مردم در انتخابات پيش رو براي خلق "حماسه سياسي" گفت: مردم ايران، مردم ولايت‌مداري هستند و براي حراست از خون شهدا و ايثارگران در عرصه انتخابات حضور پر شور و پررنگي خواهند داشت.
 
وي در ادامه افزود: مردم آگاه كشورمان قطعا همانند سال‌هاي گذشته بلكه پرشورتر از آن در عرصه انتخابات حضور پيدا كرده و ضمن آنكه "حماسه سياسي" خلق مي‌كنند، با رأی‌شان موجب دلسردي و یأس دشمن می‌شوند.
 
نماينده مردم آستارا با تاكيد بر اینکه مردم برای حضور در عرصه انتخابات احساس تکلیف شرعی مي‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما با درك بالايي كه در تمامي امور به‌ويژه امور سیاسی کشور دارند، مي‌توانند نقش مهمی در تعیین سرنوشت خود و كشورمان ايفا كنند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: حضور و مشاركت سياسي مردم در انتخابات 24 خرداد استكبار جهاني را مایوس كرده و دشمن را از مواضع خصمانه خود عقب مي‌راند بنابراين بايد با تمام توانایی و بصیرت در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کرد و از موانع گذشت.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.