سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

با حضور گسترده در انتخابات هنر رشادت‌های بی‌بدیل را به رخ جهانیان بکشد

اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن 24 خرداد ضمن دعوت مردم به انتخابات، تاکید کرده است:مردم ایران می‌توانند با شرکت و حضور گسترده در انتخابات یک بار دیگر هنر رشادت‌های بی‌بدیل را به رخ جهانیان بکشند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ در این بیانیه آمده است:ملت فهیم و رشید و با شرافت استان خراسان شمالی اکنون در آستانه امتحانی بزرگ به نام انتخابات قرار داریم و همزمان باید از میان کاندیداها و نامزدهای موجود یک فرد را برای ریاست جمهوری و افرادی را برای عضویت در شوراهای اسلامی انتخاب کنیم.

این بیانیه می‌افزاید:الزامات یک حماسه بزرگ سیاسی وجود بصیرت و موقعیت شناسی، وجود شناخت عمیق از شرایط و موقعیت کشور در سطوح داخلی و خارجی است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است:امیدواریم القائات دشمنان نظام و برخی مشکلات همچون گرانی شما مردم فهیم را از انجام رسالت سترگ خویش باز ندارد بلکه به نشانه تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و شهیدان گران‌قدر، حماسه جاودان و فراموش ناشدنی را خلق کنید که چراغ فروزانی برای همه علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی در سراسر دنیا شود/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.