سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیهای آماده سازی جام ملتهای بسکتبال آسیا؛

پیروزی تیم ملی بسکتبال مقابل الجزایر/ آخرین وضعیت حریفان ایران در جام ملتها

تیم ملی بزرگسالان بسکتبال که برای آماده سازی جام ملتهای آسیا به ترکیه سفر کرده، اولین دیدار تدارکاتی خود را با برد پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال که روز یکشنبه 19 خرداد برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شده بود بعد از پشت سر گذاشتن سه جلسه تمرینی، دیدار دوستانه ای با الجزایر برگزار کرده و در وقت عادی با این تیم 60-60 مساوی شد. بازیکنان ایران در وقت اضافه اول به طور کامل بازی را در دست گرفته و در نهایت با نتیجه 75 بر 60 این دیدار را به نفع خود تمام کردند.

محمد جمشیدی تنها بازیکن تیم ملی است که در حال حاضر با مصدومیت کمر مواجه است.

سرمربی ایتالیایی در قزاقستان

علاوه بر ایران تیم های دیگر حاضر در جام ملتهای آسیا نیز در دوران آماده سازی به سر می برند. تیم قزاقستان که در صورت صعود از مرحله مقدماتی، در دور دوم جام ملتها با ایران روبرو می شود از ابتدای هفته آینده اردوی تدارکاتی خود را در کشور ایتالیا برپا می کند. هدایت قزاقستان برای جام ملتها به متئو بونیچیولی ایتالیایی سپرده شده که دو سال هم در باشگاههای این کشور به مربیگری می پرداخت. این تیم که جری جانسون را در پست یک به عنوان بازیکن تبعه در خدمت دارد بعد از اردوی ایتالیا به کشور اسلوونی سفر می کند.

از طرفی تیم فیلیپین میزبان جام ملتهای آسیا هم اولین دیدار تدارکاتی خود را در تور لیتوانی انجام داد و با نتیجه 89 بر 86 مقابل ال اس یو بالتای شکست خورد.

ژاپن تیم سوم شرق آسیا نیز بعد از استراحتی کوتاه بین تمرینات از امروز کار آماده سازی جام ملتها را از سر می گیرد./آق
برچسب ها: بسکتبال ، ملی ، دوستانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.