سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری/

کمک 200 میلیون ریالی خیرین فارسانی در طرح رضوان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم خیر این شهرستان در راستای اجرای طرح رضوان بیش از 200 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ابوالقاسم رستگار اظهار کرد: مردم خیر استان همزمان با مراسم معنوی اعتکاف بیش از 710 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب درآمدهای صندوق صدقات و فروش قبض از سوی مساجد بوده است، گفت: کمک‌های مردم در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

رستگار از کمک 17 میلیون ریال مردم در ایام اعتکاف خبر داد و افزود: مردم خیر استان همزمان با مراسم معنوی اعتکاف 17 میلیون ریال از طریق صندوق‌های صدقات و 693 میلیون ریال از طریق قبوض مساجد به کمیته امداد پرداخت کرده‎اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از کمک 200 میلیون ریالی مردم خیر فارسان در طرح رضوان خبر داد و گفت: مردم خیر این شهرستان در راستای اجرای طرح رضوان بیش از 200 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال 92 تاکنون مردم خیر این شهرستان با کمک به احداث، تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی نیازمندان و مددجویان این شهرستان با کمیته امداد همکاری کرده‌اند.

رستگار ادامه داد: این در حالی است که خیران سال گذشته 650 میلیون ریال در قالب طرح رضوان برای تامین مسکن مددجویان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) به‎عنوان حلقه اتصال نیازمندان، خیران و نیکوکاران محسوب می‌شود تا بتواند نیت‌های خیر نیکوکاران را جامعه عمل بپوشاند.
برچسب ها: شهرکرد ، فارسان ، رضوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.