سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فینال لیگ بسکتبال NBA؛

روز سه امتیازی سن آنتونیو/ تحقیر میامی با 36 امتیاز

تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپورز در سومین دیدار فینال لیگ، سومین برد بزرگ تاریخ فینال لیگ را با نتیجه 113 بر 77 رقم زد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی سوم فینال لیگ NBA دقیقا روندی برعکس دیدار دوم داشت و این بار سن آنتونیو پیروزی با اختلاف 36 امتیاز را رقم زد. در شبی که سه ستاره سن آنتونیو یعنی دانکن، جینوبیلی و پارکر از شرایط بد دیدار قبلی خارج شده بودند، بیشتر بازیکنان کمتر شناخته شده تیم بودند که برد را رقم زدند.

دنی گرین به تنهایی هفت پرتاب سه امتیازی از 16 پرتاب موفق تیم را گل کرد و 27 امتیاز در پایان داشت. گری نیل هم شش پرتاب سه امتیازی موفق و 24 امتیاز در پایان داشت. تیم دانکن که در بازی دوم یکی از بدترین عملکردهای فینال را داشت، این بازی را 12 امتیاز و 14 ریباند به پایان برد.



اما علاوه بر نیل و گرین، بازیکن دیگری هم در ترکیب سن آنتونیو شاخص بود. کوای لئونارد بار دیگر به خوبی از پس دفاع لبرون جیمز بر آمد و امتیازات این بازیکن را به 15 امتیاز محدود کرد. لبرون 11 پرتاب از 13 شوت اولیه خود را از دست داد و بهترین بازیکن میامی کریس بوش با 12 امتیاز و 10 ریباند بود.

تیم سن آنتونیو با این نتیجه 2 بر یک در سری فینال پیش افتاد. بازی چهارم دو تیم هم روز پنجشنبه به میزبانی دوباره سن آنتونیو برگزار می شود.
برچسب ها: فینال ، میامی ، اسپورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.