سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

قرارداد ایجاد شبکه فیبر نوری در مناطق نفت خیز جنوب منعقد شد

قرارداد پروژه ایجاد شبکه فیبر نوری مناطق نفت خیز جنوب به ارزش دو هزار میلیارد ریال با شرکت بهین ارتباط مهر منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، قرارداد ایجاد شبکه فیبر نوری با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی ایران برای اولین بار در مناطق نفت خیز جنوب با شرکت بهین ارتباط مهر به امضا رسید.
تامين تمام نيازهاي ارتباطی بين شركت ‌های تابعه مناطق نفت‌ خيز جنوب به منظور كاربردهای مختلف مخابراتی و داده از مهمترین اهداف راه اندازی این پروژه است.

در راستای اجرای این شبکه که متناسب با شبکه های صنعتی طراحی شده، ارتباط 162 ايستگاه مخابراتی مستقر در ستاد و شركت ‌های تابع مناطق نفت ‌خيز از طريق شبكه فيبرنوري پيشرفته NZDSF در قالب 10 رينگ فرعی و يك رينگ اصلی و مبتنی بر فناوری تركيبی از 2 تكنولوژی پيشرفته انتقال NG SDH و IP/MPLS امکانپذیر خواهد بود.

در این پروژه که در مدت 36 ماه توسط شرکت بهین ارتباط مهر ایجاد خواهد شد، سه هزار و 300کیلومتر فیبر نوری بین کارخانجات تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایجاد می شود.

در پروژه شبکه فیبر نوری مناطق نفت خیز جنوب بالاترین فناوری ارتباطی با سرعت بیش از 40گیگابایت در ثانیه به کارگرفته می شود.

این پروژه به ارزش  دو هزار میلیارد ریال  منعقد شد که رقم ارزی آن شامل  46.5میلیون یورو است.

علاوه بر مدت اجرای این پروژه در 36 ماه، یک سال به عنوان دوره نگهداری برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

شبکه فیبر نوری در تاسيسات پنج شركت بهره‌ برداری نفت و گاز كارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسليمان مستقر در پنج استان جنوب غرب كشور اجرایی می شود./س

برچسب ها: قرداد ، فیبرنوری ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.