سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصولگرايان براي اجماع درباره گزينه نهايي زمان را مد‌نظر قرار دهند

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تاكيد بر لزوم همگرايي و وحدت كانديداهاي اصولگراي انتخابات رياست جمهوري گفت: همگرايي پشتوانه عقلاني و شرعي داشته و همه علما هم بر آن تاكيد مي‌كنند، بنابراين اصولگرايان بايد با در نظر گرفتن زمان و شرايط هرچه سريعتر تصميمي اثربخش اتخاذ كنند.

"قاسم جعفري" نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيدبر لزوم همگرايي كانديداهاي جريان اصولگرايي براي رسيدن به يک نقطه نظر واحد گفت: همگرايي پشتوانه عقلاني و شرعي داشته و همه علما نيز بر آن تاكيد مي‌كنند، بنابراين اصولگرايان با در نظر گرفتن زمان و شرايط، تصميمي اثربخش گيرند.
 
وي در ادامه تصريح كرد:  لازم است در اين روزهاي پاياني باقيمانده تا انتخابات، اصولگرايان با تصميمي عاقلانه كانديداي واحد خود را معرفي کنند  تا آراي مردم به اين جريان پراکنده نباشد.
 
عضو كميسيون آموزش مجلس در پايان خاطرنشان کرد: کاندیداهاي اصولگراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري باید به نتايج نظرسنجی‌ها توجه داشته باشند تا بتوانند با وحدت و همگرايي اصولي پيروز ميدان باشند.
 
گفتني است "غلامعلي حدادعادل" يكي از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري و از اعضاي ائتلاف سه‌گانه پيشرفت، دوشنبه (21 خردادماه) به نفع جبهه اصولگرايي از صحنه رقابت‌هاي انتخاياتي کناره‌گيري کرد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.