سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مهم‌ترین شاخص کاندیدای اصلح ولایت‌مداری است

مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران مهم‌ترین شاخص کاندیدای اصلاح ریاست جمهوری را ولایت‌مداری دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سیدداود ساجدی مهم‌ترین شاخص کاندیدای ریاست جمهوری را ولایت‌مداری دانست و افزود: همه کاندیداها در یک حدی از این ویژگی برخوردارند اما ضعف و قوت وجود دارد. ما باید از مجموعه رفتار کاندیداها، از سابقه فعالیت‌هایشان، اطرافیان آنها و سخنان امروزشان این امر را تشخیص دهیم.
مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه خواهران شاخص دیگر کاندیدای اصلح را، ایستادگی و استکبار‌ستیزی دانست و گفت: استکبارستیزی یعنی این که بفهمد دنیای استکبار یعنی چه، نظام اسلامی یعنی چه و این ستیز و درگیری چه معنایی دارد و از برنامه‌های خودش یک تبیین صحیحی داشته باشد. اینکه به آمریکا چه طور نگاه می‌کند، آیا افتخار خود را این می‌داند که با جهان ارتباط داشته باشد و ضعف می‌داند که ما نتوانستیم با آمریکا رابطه داشته باشیم و ضرر کردیم و خسارت دیدیم یا نه.
وی مردم‌داری، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد و ساده‌زیستی را نیز از شاخص‌های مهم انتخاب اصلح برشمرد و با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب گفت: باید به اظهارات نامزدها گوش کنید و ببینید چه کسی برای انقلاب، عزّت ملی، حل مشکلات، ایستادگی قدرتمندانه در مقابل جبهه معاندان و الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان بهتر تلاش می‌کند.
ساجدی افزود: آن کاندیداهایی که وعده دروغین می‌دهند و سیاه نمائی می کنند تا به هر شکلی رأی بیاورند و از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند را نیز در نظر بگیرید./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.