سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی عراقی:

استرس لیگ جهانی را از خود دور نکرده بودیم

دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: سطح عملکرد تیم ملی در این دوره از مسابقات با توجه به نتیجه کسب شده خوب نبود.

محمد موسوی عراقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آن چه مردم از تیم ملی در طول مسابقات لیگ جهانی دیدند فقط تلاش بود ولی به نظر من تلاش صرف برای رسیدن به برد و پیروزی کافی نیست ما باید از نظر فنی شرایط خودمان را ارتقا دهیم.

دفاع وسط تیم ملی والیبال یادآور شد: به نظر من فقط جنگیدن و تسیلم نشدن برای موفقیت در یک رویداد کافی نیست آگاهی ما نسبت به تیم روسیه در مسابقات لیگ جهانی کم بود.

عضو تیم ملی والیبال در ادامه گفت: با توجه به آنکه در اردوی بلغارستان عملکرد خوبی را از خود نشان دادیم با شرایط بسیار ایده آل و مطلوبی به روسیه رفتیم اما متاسفانه نتوانستیم فشار و استرس مسابقات لیگ جهانی را از خود دور کنیم.

*بلغارستان نمی رفتیم، بدتر بازی می‌کردیم

موسوی عراقی در خصوص حضور تیم ملی والیبال ایران در اردوی تدارکاتی بلغارستان اظهارداشت: نیاز اصلی تیم ملی بلغارستان از بازی با روسیه بازی تدارکاتی بود به طور حتم اگربا تیم بلغارستان همان سه بازی تدارکاتی را هم انجام نمی‌دادیم به مراتب وضعیتمان در دیدار با روسیه بدتر می شد.

وی تصریح کرد: ما برای حضور موفق در لیگ جهانی نیازبه بازیهای بیشتری داریم به طوری که حدود چهار الی پنج سال گذشته در مسابقات آسیایی هم با این قبیل مشکلات مواجه بودیم ولی با افزایش تعداد بازیهای بین المللی مختلف شرایطمان در سطح قاره به تدریج بهبود یافت با توجه به این مساله نیاز به بازیهای بیشتر برای ارتقا سطح تمرکزمان داریم.

*باید استرس تیم کنترل شود

دفاع وسط تیم والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: به هیچ عنوان از عملکردم در این دوره از مسابقات راضی نیستم ما می‌توانستیم نتیجه را به نفع خود خاتمه دهیم به طوری که تا پوئن 20 با روس ها پایاپای پیش می رفتیم اما پس از آن نتیجه را یک طرفه واگذار می کرد این امر به معنای وجود استرس زیاد در میان بازیکنان است.

موسوی عراقی گفت: استرس ناشی از شرایط روحی وروانی ملی پوشان است که باید آن را به خوبی کنترل کنیم اگر این مساله حل نشود باز هم در مسابقات بعدی تیم ملی دچار مشکل می شود.

*شرایط تیم ملی فرق کرده است

دفاع وسط تیم ملی والیبال در ادامه اظهار داشت: شرایط تیم ملی به طور کلی فرق کرده است در گذشته چون تیم ملی به تازگی پایش از آسیا فراتر گذاشته و در مسابقات جهانی شرکت کرده بود هیچ فردی در ملی پوشان توقع کسب نتیجه نداشت این امر شامل خود بازیکنان و ملی پوشان هم می شد اما در حال حاضر وضع فرق کرده است حتی صحبتهای ولاسکو پیش از مسابقه که می گفت من فقط می خواهم شما از بازی لذت ببرید هم روی ما تاثیر روانی چندانی نداشت و تمامی بازیکنان می خواستند که تیم ملی در این مسابقات بتواند روسیه را شکست دهد این مساله ما را دچار مشکل کرد.

موسوی گفت: به طور قطع از بازیهای بعدی تیم ملی عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد ما نباید در مسابقات لیگ جهانی به راحتی مقابل حریفان شکست را بپذیریم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.