سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی عزیزی‌:

دعوت از هنرمندان برای زیبا‌سازی فرهنگی الزامی‌ است

برای زیبا‌سازی فرهنگی شهر باید از هنرمندانی چون "لاله اسکندری‌" بهره برد.

"علی عزیزی‌" کارشناس ارشد خدمات شهری شهرداري و عضو جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: شورای شهر از نهاد‌های دموکراسی و حکومت مردمی است در حکومت‌های محلی، انتخابات شوراها را داریم که در دوره اصلاحات اجرایی شد.
وی تاکید کرد: در مدیریت شهری بخصوص در هشت‌سال گذشته انقلاب سیستماتیک روی داد یکی از این حوزه‌ها حمل‌و نقل بود این تحول به وسیله تجهیز ناوگان اتوبوسرانی انجام شد شهرداری تهران در حوزه حمل‌و نقل در دو سال پیش در کلانشهر‌های بزرگ مقام اول را سب کرد.
وی افزود: در حوزه فرهنگی تحولات بسیار گسترده‌ای از قبیل ناحیه محوری، سرای محلات، مدیریت محله توسط مردم، توسعه پردیس، سینمای واگذاری مسئولیت‌ها به مردم و ایجاد اشتغال رخ داد.
وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ اجتماعی کارهایی در حوزه‌های الکترونیک آموزش خانواده انجام شد در دوره‌های پنج‌ساله پیشرفت و توسعه یکی از مسائل، رویکرد توسعه ساختمانها‌ نیست توسعه پایدار است توسعه پایدار به وسیله توسعه راه و اتوبان‌ها توجه به علایق مردم، آداب و رسوم صورت می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: رویکرد مدیریت شهری با نگاه فرهنگی و آداب و رسوم فرهنگی است از جمله این اقدامات تاسیس بوستان ترافیک است در مدیریت جدید شهری به آموزش اهمیت زیادی می‌دهند.
وی افزود: یکی از قسمتهای معاونت شهری زیبا‌سازی است در زیبا‌سازی مساله زیبا‌شناسی و دعوت از هنرمندان انجام گرفت در مسئله زیبا‌سازی رفع‌آلودگی هوای تهران آموزش در مدارس تغییرات مثبتی انجام شد سرانه فضای سبز از 5 متر مربع در سال 84 به 16 متر‌مربع رسیده است.
وی ادامه داد: ایجاد جشن و شادی در سطح شهر به وسیله اجتماعات در اعیاد ملی و مذهبی بیشتر داشته باشیم در زمینه گسترش مراکز فرهنگی و ارتباط بین خانه هنرمندان و شهرداری تهران کارهای خوبی انجام شده است.
وی افزود: رویکرد مدیریت شهری با نگاه فرهنگی و آداب و رسوم فرهنگی است از جمله این اقدامات تاسیس بوستان ترافیک در یکی از شهرداری‌ها به منظور آشنایی بچه‌ها که با ترافیک است در مدیریت جدید آموزش اهمیت زیادی دارد به هر حال مدیریت جدید با رویکرد فرهنگی و آموزش به مردم در سرای محلات برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری زیباسازی الویت‌ شهرها است به لحاظ مسائل روانشناسی در هنگام تردد در شهر یک نقاشی زیبا آرامش بصری به بیننده می‌دهد مساله زیبا‌شناسی دعوت از هنرمندان از جمله خانم "لاله اسکندری‌" و ایجاد بستر برای شکوفایی استعداد‌ها صورت گرفت.
وی ادامه داد: انقلاب سیستماتیک در تمام عرصه‌ها انجام شده است این برنامه‌ها در شورای شهر ادامه پیدا می‌کند در مسئله زیبا‌سازی، رفع‌آلودگی هوای تهران، گاز سوز کردن خودروها، آموزش در مدارس تغییرات مثبتی انجام شده است.
وی افزود: گسترش مراکز فرهنگی ارتباط خوبی بین خانه هنرمندان با شهرداری تهران صورت گرفته است در این حوزه کارهای خوبی از جمله توسعه مسائل فرهنگی، پردیس‌ها، سینما‌ها، خانه تئاتر، توسعه فرهنگسرا‌ها انجام شده است این مراکز پیامدهای خیلی خوبی از جمله فیلم‌سازی و ساخت تئاتر دارند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.