سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي تيم ملي بانوان جودو خبر داد؛

به ميزباني مشهد براي مسابقات آسيايي آماده مي‌شويم

سرمربي تيم ملي بانوان جودو گفت: اردوي آمادگي بانوان نوجوان براي حضور در مسابقات آسيايي از امروز آغاز شد.

توکتم بيدل در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب اضافه کرد: مسابقات آسيايي نوجوانان چين در مرداد ماه ميزبان بانوان ايران خواهد بود و به همين دليل و براي آمادگي هر چه بيشتر در مشهد از امروز 21 خرداد ماه بر پا کرده‌ايم و اين اردو قرار است تا هشت روز ادامه داشته باشد.

وي ادامه داد: بانوان جودو به خاطر امتحانات مدت يک ماه و نيم ا زتمرينات به دور بودند به همين دليل تا حدودي وظيفه‌مان بيشتر شده است و بايد بهتر تمرين کنيم تا بانوان را به مسابقات برسانيم.

بيدل در خصوص اينکه آيا مسابقه در ون اردويي انتخابي هم خواهند داشت يا خير بيان کرد: مسابقات انتخابي درون اردويي روز پنجشنبه برگزار مي‌شود و هفت نفر فيکس تيم ملي مشخص خواهند شد، در نهايت هم سه نفر به چين اعزام مي‌شوند.

وي درباره حضور اکرم خاني جودوکار با تجربه کشورمان به عنوان مربي در اردوي نوجوانان گفت: خاني مسابقه خوبي در جودو دارد وي ملي پوش باتجربه‌اي است و به تازگي عهده دار مربيگري تيم ملي نوجوانان شده است: فکر مي‌کنم انتخاب وي از سوي فدراسيون انتخاب شايسته‌اي بود و وي مي‌‌تواند به نوجوانان کمک فراواني کند.

سر مربي تيم ملي جودوي بانوان کشورمان با اشاره به عملکرد قابل قبول بانوان در رقابتهاي آسيايي دو سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته متاسفانه به دليل برخي مشکلات در رقابتهاي آسيايي نتوانستيم شرکت کنيم اما در مسابقات دو سال پيش در لبنان عملکرد بانوان اخذ 5 مدال آوري آنها در رقابتهاي آسيايي چين ادامه خواهد داشت./مح

برچسب ها: بانوان ، چین ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.