سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشه شوم پسر دایی و پسر عموی شیاد برای کلاه برداری از بازنشستگان

اعضای باندی که با جعل بن های دریافت کالاهای اتکا اقدام به کلاه برداری از باز نشستگان می کردند با تلاش کارآگاهان پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، 12 خرداد ماه امسال مرد جوانی به نام حسین م" ضمن مراجعه به معاونت کلانتری 112 ابو سعید به ماموران اظهار داشت از دست فروشان خیابان باستیون غربی جنب فروشگاه اتکا شهید چمران ، هستم ، روز گذشته از فردی ناشناس یک برگ بن دریافت برنج و به فروشگاه اتکا مراجعه کردند که در عین ناباوری متوجه جعلی بودن آن از طریق مسئولان فروشگاه شد.

به دنبال اظهارات شاکی عوامل کلانتري ضمن مراجعه به فروشگاه به بازبینی فیلم های مدار بسته پرداختند.

در بازبینی از فیلم ، متهم شناسایی و در یک اقدام عملیاتی شب گذشته دستگیر شد.

پس از دستگیری متهم تحت بازجویی فنی قرار گرفت و خود را به نام حمید م " معرفی کرد و اظهار داشت: با همدستی پسر دایی خود به نام مهران م " اقدام به جعل فیش ها و بن ها ی کالا برگ می کردیم.

با اطلاعات به دست آمده از متهم ماموران مهران را نیز دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی در بازجويی ها اظهار داشت با استفاده از کامپیوتر اقدام به جعل فیشها نموده و از این طریق از شهروندان و به ویژه بازنشستگانی که برای خرید به فروشگاه مراجعه می کردند حدود 6 میلیون 500 و 60 میلیارد تومان کلاهبردی کردند و تا کنون نیز 1 میلیون و 640 کیلو برنج با استفاده از این بن از فروشگاه خارج نمودند.

رئيس کلانتري 112 ابوسعيد سرگرد حسنوند با اعلام اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: با شکايت نماينده حقوقي فروشگاه اتکاء پرونده متهمان به مقام قضايي ارجاء شد.
برچسب ها: متهم ، بازجویی ، برنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.