سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربي تيم ملي نوجوانان جودو:

براي اخذ رواديد و برگزاري اردو به ارمنستان مي‌رويم

مربي تيم ملي نوجوانان جودو گفت: براي گرفتن ويزاي مسابقات قهرماني جهان به ارمنستان مي‌رويم و در همان جا اردو خواهيم زد.

احمد کاظمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: اردوي تيم ملي نوجوانان جودو براي آمادگي در رقابتهاي آسيايي و قهرماني جهان از 22 خرداد آغاز مي‌شود، نفراتي را دعوت کرده‌ايم که در اردوي قبل حضور داشتند بيست و سوم مسابقات انتخابي درون اردويي برگزار مي‌شود و نفراتي که شايستگي خود را در اين پيکارها نشان دهند در اردو باقي خواهند ماند.

وي ادامه داد: انتخاب نوجوانان در هر وزن بستگي به عملکرد آنها دارد و ممکن است يک يا دو نفر انتخاب شوند.
مربي تيم ملي نوجوانان اظهار داشت: اردوي ما به احتمال زياد تا دهم تير ماه ادامه خواهد  داشت و به اعزام به ارمنستان متصل خواهد شد.

وي خاطر نشان کرد: سفر به ارمنستان هم به اين دليل است که ويزاي رقابتهاي قهرماني جهان نوجوانان را بگيريم هم اينکه اردويي چند روزه را به همراه جودوکاران در همان جا بر پا کنيم. البته زمان دقيق اعزام هنوز مشخص نيست.

کاظمي ارزيابي خود از رقابتهاي آسيايي نوجوانان را اين گونه مطرح کرد: طبق قانون مسابقات آسيايي ما فقط در سه وزن منفي 55، 66 و 81 کيلو گرم ملي پوشان نوجوان خود را اعزام خواهيم کرد و فکر مي‌کنم در هر سه وزن ما پتانسيل روي سکو رفتن را داريم.

مربي تيم ملي نوجوانان در خصوص رقابتهاي قهرماني جهان ادامه داد: نوجوانان متاسفانه تاکنون در رقابتهاي جهاني يا حتي تورنمنتي که نزديک به مسابقات جهاني باشد به دليل برخي مشکلات شرکت نکرده‌اند و به همين دليل هيچ ارزيابي از اين که چه عملکردي در مسابقات جهاني خواهند داشت نداريم، متاسفانه مسابقات آسيايي هم بعد از جهاني و در ماه مرداد است و نمي‌تواند تدارک خوبي براي آن رقابتها باشد با اين وجود تمام سعيمان را مي‌کنيم تا حداقل 2 يا 3 مدال را از آن خود کنيم./مح
برچسب ها: جودو ، مسابقه ، پتانسیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.