سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

منتخب ملت باید درک صحیحی از شرایط داخلی و بین‌المللی داشته باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده را داشتن درک لازم را برای مسائل بین‌المللی دانست و گفت:‌ منتخب ملت برای حل مشکلات داخلی باید از توان کارشناسان بهره لازم را ببرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی با اشاره به ویژگی‌های یک رئیس جمهور شایسته اظهار داشت: باید شخصی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود که از نظر اجرایی کارآمدی داشته و در مقام اجرا نیز قوت خود را نشان داده باشد.

وی با اشاره به کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخاب ریاست جمهوری گفت:‌ افرادی که شورای نگهبان آنها را تایید صلاحیت کردند،‌ کف صلاحیت را دارند اما غیر از مسئله تدین و التزام واقعی به دستورات دینی،‌ قانون اساسی،‌ مقام معظم رهبری و نظام، عمده‌ترین مسئله‌ای که باید در شرایط فعلی به آن توجه کنیم‌‌ حل مشکلات اقتصادی مردم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد:‌ ممکن است یک رئیس جمهور آدم بسیار خوب و مذهبی باشد‌ اما اگر از نظر اجرایی ضعیف باشد،‌ یک ضعف جدی است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت:‌ مشکلات امروز ما به خصوص مشکلات اقتصادی این گونه نیست که صرفا مربوط به تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی باشد و بخش قابل توجهی از این مشکلات مربوط به سوء مدیریت مسئولین است.

غروی با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت:‌ مشکلات اقتصادی مردم را زیر فشار گذاشته و رئیس جمهور بعدی باید مشکلات اقتصادی را به معنای واقعی کلمه حل کند./س

برچسب ها: قم ، درک ، صحیح ، شرایط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.