سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ مشاور وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد؛

برگزاری 100 هزار نشست هم اندیشی دینی در مدارس

مشاور وزیر آموش و پرورش از تشکیل 100 هزار نشست هم اندیشی دینی در مدارس با حضور مبلغان حوزوی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش و دبیرخانه آن از سال 1385 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و هدف از راه‌اندازی آن نزدیک کردن دو متولی اصلی تعلیم و تربیت در نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: این فعالیت‌ها تا سال 1389 ادامه یافت و طی سفر رهبر معظم انقلاب به قم مطالبی توسط ایشان مبنی بر ضرورت حضور اثربخش حوزه‌های علمیه در آموزش و پرورش عنوان شد و پس از آن نیز تفاهم‌نامه‌ای میان وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه‌های علمیه به امضا رسید که شامل بخش‌های تربیتی و تبلیغ، برنامه‌ریزی درسی و پژوهش بود.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با بیان اینکه حضور فکری و فرهنگی و سیاست‌گذاری‌های کلان حوزه علمیه در آموزش و پرورش ضروری است گفت: همه این اقدامات در راستای تعلیم و تربیت اسلامی صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به همکاری گسترده حوزه‌های علمیه استان‌ها در اجرای هرچه بهتر این طرح بیان داشت: استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید در این مسیر پشتوانه خوبی برای دست‌اندرکاران بوده و امیدواریم در ادامه نیز با تکیه بر آموزه‌های دینی و توصیه‌های علما توفیقات بیشتری به دست آوریم./س

برچسب ها: قم ، نشست ، دینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.