سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الهیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ضرورت اجماع اصولگرايان بيش از پيش احساس مي‌شود

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به شرایط سیاسی پیش رو در کشور و اجماع اصلاح‌طلبان بر سر یک کاندیدا ضرورت ائتلاف میان جریان اصولگرایی بیش از پیش احساس می‌شود.

زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ائتلاف میان کاندیداهای اصولگرا در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: با توجه به شرایط سیاسی پیش‌رو در کشور و اجماع اصلاح‌طلبان برسر یک کاندیدا ضرورت ائتلاف میان جریان اصولگرایی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: تعدد کاندیداهای اصولگرا منجر به پراکندگی و سردرگمی جریان اصولگرایی خواهد شد لذا کاندیداها باید با وفاق و همدلی عزم خود را نسبت به وحدت و اجماع برسر یک کاندیدای خاص توافق کنند.

اين فعال سياسي تصریح کرد: اینکه چه کاندیدایی از میان جریان اصولگرا سکان اجرایی کشور را در دست مي‌گیرد مهم نیست، بلکه باید جریان اصولگرا حاکم بر آینده کشور باشد و جهت کلی کشور در راستای مبانی ناب اصولگرايي قرار گیرد.

الهیان خاطر نشان کرد: همانطور که "غلامعلی حدادعادل" با رعایت اخلاق سیاسی و تعهد به نظام و انقلاب حرکت شایسته‌ای را به نفع جریان اصولگرا انجام داد، لذا مطالبه افکار عمومی و مردم متعهد به نظام در راستای اتحاد و اجماع اصولگرایان مطلبي خارج از انتظار نیست.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.