اميد سليماني در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سامانه 137 شهرداري منطقه 18، با افزايش صد در صدي بررسي و ارزيابي پيامهاي شهروندي در نيمه اول خرداد ماه عملکرد مناسب و مثبت را به خود اختصاص داده است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: در طي ارزيابي و بررسيهاي سامانه 137 بهترين عملکرد در رضايتمندي شهروندان و ناحيه 7 با 39 ساعت بهترين رتبه را در سرعت کار داشته است.
سليماني با اشاره به عملکرد سامانه 137 شهرداري منطقه 18 در نيمه اول خرداد ماه گفت: در نيمه اول خرداد ماه سال 92، تعداد 2 هزار و 288 پيام شهروندي ارسال شده که شهرداري ناحيه 1 با 609 پيام و حوزه معاونت عمران با 4 پيام بيشترين و کمترين دريافت پيامهاي شهروندي را به خود اختصاص داده است.
وي ادامه داد: پيامهاي ارسالي به سامانه 137 شامل ناحيه 2، 552 پيام، ناحيه 4، 410 پيام، ناحيه 3، 376 پيام، ناحيه 5، 304 پيام، ناحيه 7، 26 پيام، ناحيه 6، 17 پيام، حوزه امور شهري 9 پيام، حوزه حمل و نقل ترافيک 6 پيام، حوزه فرهنگي و اجتماعي 5 پيام و در جايگاههاي دوم تا دهم است.
سليمان در پايان با اشاره به عملکرد سامانه 137 در خرداد ماه افزود: دريافت 440 پيام رضايتمندي شهروندان، 398 پيام تکراري و 245 پيام عدم ارتباط، 99.80 درصد رضايتمندي شهروندان و ناحيه 5 ،39 ساعت کار در ناحيه 7، عملکرد سامانه 137 در نيمه اول خرداد ماه سال 92 است./ف