سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کابوسی که بالاخره روی خوش به قایقرانان نشان داد؛

تعلیق دست از سر پاروزنان برداشت/ حضور در مسابقات میسر می شود

پس از کش و قوس های فراوان در نهایت نام تعلیق از روی فدراسیون قایقرانی برداشته شد تا از این پس پاروزنان با خیالی آسوده تر در تمرینات خود حضور پیدا کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، از زمان رفتن دنیامالی فدراسیون قایقرانی نیز دچار تعلیق شد تا مدت زیادی این کابوس با قایقرانان همراه باشد به طوریکه پاروزنان حضور در چند مسابقه برون مرزی را از دست دادند تا نگرانی ها از تداوم این روند همچنان وجود داشته باشد.

پس از دنیامالی اسبقیان روی کار آمد و در زمان فعالیت وی نیز این مشکل به قوت خود باقی ماند تا حضور در میادین مختلف به این راحتی ها میسر نشود.

این گزارش حاکی است: این مشکلات در فدراسیون ادامه داشت تا اینکه بار دیگر با تغییر مدیریتی، قایقرانان شرایط جدیدی را تجربه کنند و بعد از آن نیز سکان داری خسرو ابراهیمی در راس فدراسیون بود و مسئولان جدید این قول را دادند تا این مشکلات هر چه سریعتر برطرف شود.

خوشبختانه با ارسال نامه ای از سوی فدراسیون جهانی کانوئینگ این مشکل از سد راه قایقرانان برداشته شد و دیگر تعلیق فدراسیون پر حاشیه قایقرانی را تهدید نمی کند، رفع این مشکل یعنی حضور بی دردسر قایقرانان در رقابت های مختلف بین المللی است و امیدواریم با رفتن تعلیق از این رشته ملی پوشان بتوانند به راحتی در مسابقات حضور پیدا کنند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.