سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کره جنوبي یک - ازبکستان صفر ؛

هدیه چشم بادامی ها به شاگردان کی روش

در مسابقات مقدماتی آسیایی جام جهانی 2014 برزیل، تیم ملی کره جنوبی امروز 21 خرداد در استادیوم جام جهانی سئول به مصاف تيم ملي ازبکستان رفت و در نهایت توانست با یک گل به پیروزی برسد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امروز 21 خرداد در دور آخر رقابتهای دسته اول از دور چهارم و نهایی از مقدماتی آسیایی جام جهانی 2014 تیم ملی ازبکستان به مصاف کره جنوبی می رود و از همین دسته تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی تهران با لبنان دیدار خواهد کرد.

کره جنوبی در جدول رده بندی این دسته با 11 گل در 6 مسابقه بجز گل هایش در مقابل ازبکستان در صدر قرار دارد و بعد از آن، ایران با 10 گل و قطر با 7 گل و لبنان با5 گل به ترتیب در لیست جدول قرار دارند.

در ترکیب تیم ملی کره مهاجم وسط سون هیونگ مین که در باشگاه هامبورگ آلمان بازی کرده، قرار خواهد داشت که برای اولین بار از ابتدای این دیدار در دور چهارم از رقابتهای مقدماتی حضور خواهد داشت.

تچوی کانگ هی، سرمربی تیم ملي فوتبال کره جنوبی گفت: بازی ندادن سون از ابتدا به خاطر فشارهایی بود که تا به امروز بر روی سون وارد شده بود ولی بعد از تساوی برابر لبنان در مسابقه قبل، از نتیجه حاصله راضی نبودم و تصمیم گرفتم که در این مسابقه مهم وي را شرکت دهم.

همچنین وي اضافه کرد: ما تصمیمات خود را قبل از این مسابقه گرفتیم و آماده ایم تا نتایج مطلوبی را ارائه دهیم و بازیکنان ما همه از روحیه خوبی برخوردارند و تیم ازبکستان نیز روحیه بالایی دارد و با اطمینان بالایی در مقابل هم ظاهر خواهیم شد.

میرجلال قاسیموف، سرمربی تیم ملي فوتبال ازبکستان گفت: این مسابقه برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نسبت برای ما مهمتر تا به یک پیروزی تاریخی برسیم و من به تیمم اعتماد کامل دارم و معتقدم که با شرايط روحي رواني خیلی خوبی به کشورمان بازخواهيم گشت.

وی اضافه کرد: کره جنوبی بازیکنان خوبی دارد و از وضعیت خوبی نیز برخوردار است، به طور حتم این مسابقه آسان نیست ولی غیر ممکن هم نمی باشد.

ما در پکن بسیار انتظار کشیدیم زیرا هوا برای سفر خيلی بد بود و سفرمان به شهر هوهوت با تاخیر انجام شد و این مسئله در فوتبال امری طبیعی است.

بازی ساعت 15:30 آغاز شد.

کره جنوبی دقیقه 45 به اولین گل خود در این بازی رسید. "اکمل شوراخمدف" دروازه خودی را باز کرد تا در دقیقه آخر نیمه اول تیم کره جنوبی یک بر صفر جلو بیفتد.

نیمه اول بازی با حساب یک بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید.

در تمام مدت نیمه دوم تیم ملی فوتبال کره جنوبی موقعیت های زیادی را برای گلزنی از دست دادند.

در نهایت این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید./مح

برچسب ها: کره ، ازبکستان ، مهمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.