سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

پاسداران همواره به بزرگ پاسدار اسلام، امام حسین (علیه السلام) اقتدا می کنند

فرمانده سپاه زرند گفت: پاسداران انقلاب اسلامي همواره به بزرگ پاسدار اسلام، حضرت امام حسین (علیه السلام) اقتدا می کنند چرا که راز و رمز عبودیت، شجاعت، استقامت و حریت را به انسان‌ها آموخت.

سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه گفت: حضرت امام خمینی (ره)،روز مبارک سوم شعبان المعظم را ‌که روز طلیعه‌ پاسداری از مکتب مترقی اسلام عزیز است؛ روز پاسدار نامید.

وی تصریح کرد: روز پاسدار فرصت مناسبی است که پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها به سیدالشهد (علیه السلام ) اقتدا کنند.

زمانی خاطرنشان کرد: امام حسین (علیه السلام ) پیشوای بزرگ شیعیان به حق اسطوره جاودانه ای از پاسداری از حرمت دین حق و حریم مسلمین است که حج را نیمه تمام رها می کند تا به جهاد بپردازد.

وی رسالت پاسداران امروز را، هوشیاری در برابر توطئه های پنهان وجنگ نرم دشمنان دانست و افزود: وظیفه اصلی که ما امروز به گردن داریم حفظ وحراست از سنگر دستاوردهای نظام به ویژه ولایت مطلقه فقیه است و تا پای جان از اهداف وارزشهای این نظام خصوصا ولایت فقیه دفاع می کنیم و نخواهیم گذاشت کوچکترین خدشه ای به این نظام وارد گردد .

فرمانده سپاه شهرستان زرند با توجه به حماسه 24 خرداد گفت : مطمئن باشید پاسداران وبسیجیان همراه وهمدوش ملت ولایت مدار ایران اسلامی با آگاهی وبصیرت در 24 خرداد با انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری وافراد شایسته برای شوراهای اسلامی شهر وروستا وگوش به فرمان ولی فقیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) بار دیگر حماسه ای به یاد ماندنی خلق و باعث کوری چشم همه بدخواهان نظام وعزت مندی نظام جمهوری اسلامی خواهند شد./س

برچسب ها: روز ، پاسدار ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.