سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ولايت پذيری اصلی ترين و مهمترين شاخصه نامزد اصلح رياست جمهوری

استاندار زنجان در مراسم همايش حماسه سياسی رای اولی های شهرستان ابهر با اشاره به اينکه در هر دوره انتخابات، تعداد قابل توجهی از رای دهندگان را دختران و پسران رای اولی تشکيل می دهند گفت: اين دسته از جوانان که به بلوغ سياسی خود رسيده اند فرصت می يابند تا نخستين گام و اقدام سياسی خود را با مشارکت در انتخابات رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،

رئوفی نژاد   به تاثير حضور پرشور مردم بويژه جوانان در پای صندوق های رای اشاره نمود و افزود: با توجه به جايگاه کنونی کشور در جهان، آثار حضور جوانان در رای گيری، فراتر از جغرافيای ايران بوده و بر ميليونها مسلمانی که در جامعه اسلامی به حمايت معنوی از ايران می پردازند تاثير می گذارد.

وي آثار حضور مردم در صحنه انتخابات را مهم دانست و ادامه داد: امروزه هر حرکتی که در ايران صورت پذيرد در سراسر جهان اسلام تاثير می گذارد چراکه جامعه جهانی از ايران الگو می گيرد و از ايران انتظار حمايت و هدايت دارند.

استاندار زنجان انتخابات اخير رياست جمهوری در ايران را يکی از مهمترين و سرنوشت سازترين انتخابات برشمرد و تصريح كرد: خوشبختانه فضای کشور بسيار شفاف است و مردم با بررسی سوابق و سلايق هريک از نامزدها می توانند اصلح ترين آنها را انتخاب نمايند و در اين انتخاب بايد بيشترين دقت را داشته باشند چراکه ديگر فرصتی برای ريسک و اشتباه وجود ندارد.

رئوفي نژاد  ولايت پذيری را اصلی ترين و مهمترين شاخصه نامزد اصلح رياست جمهوری دانست و خاطر نشان كرد: هريک از کانديداها در جريانات سياسی گذشته ايران عقبه و سابقه ای داشته اند که با بررسی آن سوابق می توان افراد را شناخت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.